victoriaeliasson

Alla inlägg under januari 2013

Av Victoria Eliasson - 1 januari 2013 12:13

Heej :) Nytt år nu då ;) Känns kanske inte riktigt ännu :p 

Blev rätt mysigt igår iaf. Va hemma först med familjen, sen vid nio stack jag till Sofia, i ösregn ;) Vi såg på film och kollade på raketer ;) Så gick jag hem runt halv ett typ. Då satt jag hemma med dom andra och tittade på något tråkigt tvprogram i typ 2 timmar.. x) Haha aja lite mysigt ändå. 

Tog mig iaf en rejäl sovmorgon idag. Vaknade halv tolv. Faktiskt aldrig sovit så länge innan ;) 

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Borde verkligen plugga.. men de är så tråkigt så blir nog inte så :p 

 Ikväll ska jag iaf på bio med min familj ;) ska se mammas pojkar! :D Så det blir skoj iaf (Y) 


Lite bilder från igår: 


       

räkcheescake (y) 

   

chokladfondante, shit va gott de va!! 

   


Av Victoria Eliasson - 1 januari 2013 00:00

 

 




Hoppas ni får ett riktigt grymt år allihopa! :D 

Känns som detta kommer bli ett riktigt bra år! 

Ovido - Quiz & Flashcards