victoriaeliasson

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Eliasson - 30 juni 2012 16:12

Heelu ;) Precis plattat färdigt håret, fixat naglarna oxå. Så nu ska jag bara byta om. Fast väntar med det en stund ;)

Tidigare idag har jag varit ute i trädgården och jobbat. Klippte bla gräs och lite sånt. Sen stekte jag pannkakor till lunch (y) Har inte gjort så mkt mer. haha låter soft.. Jaja, åker typ halv sex. Innan dess ska jag då byta om, måste oxå ta fram lite saker jag ska ha med. Typ kameran, noter, flöjten och ett notställ. Haha om någon ville veta x)

Har inget mer att säga nu ;) Kanske skriver något när jag kommer hem, om det inte blir för sent. Men de vet jag ju inte ännu liksom ;) Men ha en go kväll så hörs vi :) Puss :*


 

Av Victoria Eliasson - 30 juni 2012 10:48


Hittat en film jag vill se ;) Verkar jättebra!

Av Victoria Eliasson - 30 juni 2012 10:35

Heejsan :) Sovit gott? Har jag gjort, vaknade dock kl åtta.. -.- fattar inte varför! men men..

Har iaf tagit en dusch nu och ätit frukost. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag på dagen. Pappa snacka något om att jag skulle hjälpa Linnea och göra något med fåren.. Men vet inte om det blir av. Ja jag är lika glad om jag slipper ;)

Men så får se lite vad som händer. Eftersom det är ganska tråkigt väder kanske jag fixar lite med mina bilder igen. Började ju med det för ett tag sen, men blev aldrig färdig. :p Haha typiskt mig!

Ikväll blire ju iaf morfars kalas. Så måste ju göra mig i ordning för det oxå i eftermiddag. Men ska inte göra så mkt.

Kanske ska spela igenom låtarna en gång innan.. kan dom la iofs ganska bra. Men har inte tränat på dom hemma någon gång. Bara tsm med allihop.. haha de kan ju vara bra om jag kan dom själv oxå ;) Blev nog fyra låtar till slut som vi ska spela ;) Men de blir nog skojj :) Det roliga är ju att ingen mer än vi vet om det. Det är liksom en överraskning till både mormor och morfar typ ;)

Haha va jag skriver massa meningslös skit... x)

Ska fixa mitt hår nu ;) Hörs kanske innan jag åker sen. Ha de :) Puss :*


   


MIss her :(<3

Av Victoria Eliasson - 30 juni 2012 10:33


                            


Det är att göra en god gärning, utan att tänka på att det är en god gärning.

Av Victoria Eliasson - 30 juni 2012 10:27

Som vanligt så glömde jag en dagens igår.. Haha ni får den nu ist ;)


                             


När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.


Av: Nalle Puh x)

Av Victoria Eliasson - 29 juni 2012 14:36

Hej på er! Just nu är jag på väldigt dåligt humör! Men kanske blir bättre om jag skriver lite..

Tog iaf líte sovmorgon idag, så vaknade lite innan 11. Brukar aldrig sova så länge, men de va riktigt gött! :D

Så åt jag frukost och sen åkte jag och Linnea till Kungälv. Hon hade ingen bok att läsa så hängde med henne till biblioteket en snabbis. Var hemma på en timma, så det gick fort. Sen har jag inte gjort så mkt roligt. Elr inget alls egentligen, typ suttigt vd datan och möglat.. As tråkigt! -.-

Så sjukt tråkigt väder idag oxå.. regnar lite då och då, molningt och blåser. Vad är det för sommar då?? :O Haft sommarlov i två veckor..bara solat typ en gång elr kanske två, inte badat en enda gång.. Det är inte sommar! Usch blir så deppig! :( Men men.. förhoppningsvis kommer den väl snart. Annars får jag väl ta igen den på Teneriffa till hösten :)

Tror jag ska åka till mina kusiner snart och träna på låtarna. Sen ingen aning vad som händer.

Känner att detta inte direkt blev jätte roligt inlägg.. så uppdataerar nog mer ikväll då jag förhoppningsvis är på lite bättre humör iaf..

Men ska hitta på något att göra nu innan vi åker till Kode. Puss :*


 

Så fina :)<3

Av Victoria Eliasson - 29 juni 2012 00:11

                        

        Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej.

Av Victoria Eliasson - 29 juni 2012 00:08

                          



Vi kan inte utföra storverk här på jorden. Vi kan bara göra små saker med stor glädje.

Ovido - Quiz & Flashcards