victoriaeliasson

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Eliasson - 12 juni 2012 08:05

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott? :) De har jag i alla fall gjort!

Ja idag är de ju då tisdag. Sista dagen innan lovet :D Elr ja ska ju dit imorn oxå.. men sista lektionerna idag liksom.

Tror inte det kommer bli så värst jobbigt asså. Ska ju då se på film. Sen blir det snabbt hem och äta och sen jobb efter det. Vet inte hur länge jag jobbar faktiskt. Men de märker vi väl :p

Har precis ätit frukost, så ska gå och fixa mig nu. Sen drar jag till tåget om typ en halvtimma ;)

Tänkte länka en blogg till er oxå. Men hinner inte det just nu. Får göra det senare ;) Ha en bra dag :) Puss :*


 



Av Victoria Eliasson - 11 juni 2012 20:32

Hejsan :) Sitter i min säng nu och diggar go musik xD Haha hoppas ni haft en bra dag. Blev en kort dag i skolan för mig. Hade ju då väldigt kort svenska och sen betygsnack. Såg på en väldigt konstig film som jag inte fattade något av.. kollade iofs inte så mkt på den heller, men ja den va jätte konstig! Försökte faktiskt fatta en stund.. men vet inte! Kommer inte ens ihåg vad den handlade om. Så stort intryck gjorde den på mig!
Blev iaf rätt nöjd med betygen faktiskt ;) Fick C i tre ämnen, där naturkunskap var ett av dom.. :o Trodde verkligen inte de där, så de va riktigt skojj! :D Eftersom de gick, skit rent ut sagt på provet då som vi hade ;)

Iaf sen stack jag hem och har inte gjort något typ. Var ute och gick med Sofia i en timma, vilket iofs var skojj :D  Tog oxå lite bilder då. Dock med mobilkameran så inte så bra :( Tänkte gått ut med min kamera förut, men de har regnat typ hela dagen. Så hade ingen lust liksom :( Sen har jag iaf glott på film.. Haha vilket liv jag har´-.- men de regnade! men de ska oxå bli ändring på de till sommaren :p

Imorn blir de sovmorgon, börjar 9:40 tack vare att matteläraren gav oss ledigt :D haha gillar honom när han är sån ;) vet inte när vi slutar faktiskt. Tänkte inte gå på svenskan så senast 13:10 blir det väl då tror jag ;) Sen blir de iaf jobb efter skolan. Så de blir lite skojj.

Nu ska jag snacka med mamma och sen ska jag kanske läsa lite elr nått.. haha.
Nu är iaf midsommar planerad! :D Trodde jag skulle sitta hemma och mögla helt själv liksom. -.-  Men kommer lite folk hit, däribland Sofias familj! Så de blir riktigt skojj faktiskt :D

Men ska dra nu, hade jag tänkt. Vi hörs senare :*


   

Längta verkligen nu!!

Av Victoria Eliasson - 11 juni 2012 11:42

Tja :) Hälsopedagogik just nu. Läraren sitter ute och har betygsnack och alla sitter med datorer och väntar på att få sitt betyg. Känns som de är en viktig lektion detta.. haha. Hade svenska förut, fick göra en utvärdering som tog ungefär 1 minut. Sen fick vi sluta, så har precis haft lunch i nästan 2 timmar.. -.- Segt att behöva komma hit när man inte gör något! Imorn är typ samma sak. Ska kolla på film på tre lektioner av fyra.. Men de är sista dagarna nu ;D

Snart min tur tror jag. Så håller tummarna för att jag får bra betyg nu! :D Hörs:*

Lite bilder från studenten nu ;)


     
  Mkt folk va de iaf :p
     





Av Victoria Eliasson - 10 juni 2012 19:04

Hej på er! Jag precis skrev ett as långt inlägg.. sen försvann allt när jag skulle publicera -.- blir så trött på sånt! Så får skriva ett nytt helt enkelt, men så segt liksom.

Iaf idag har jag inte gjort någonting typ. Såg på film förut med min syster. Playa del sol Grym film ;D Blev typ 4 timmar. Haha men de va gött! Finns inget att göra när de är sånt här väder. Blir så seg :p

Imorn blir de skolan igen ju. Tre dagar kvar nu så ska nog stå ut :p Tror inte vi ska göra något vettigt alls. Betygen är satta och de spelar egentligen ingen roll om vi går dit. Ska iaf få reda på lite mer betyg! Tror vi ska få veta vilka klasser vi ska gå i till hösten oxå innan onsdag :) Lite nervöst faktiskt :s Ska nämligen splitta våran klass nu, för vi ska välja tre olika inriktningar. där jag då kommer välja pedagogiskt. Men vi är så många så kommer antagligen bli uppdelade i två klasser. Så hoppas att man kommer med sina vänner.. men får väl hoppas på de bästa ;) Haha ja om ni ville veta alltså :p

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu faktiskt. Fundera på att spela lite.. tvärflöjt :p Morfar fyller år om typ.. tre veckor kanske!? ja nått sånt. Vi dom äldsta barnbarnen, spelar alla ett eller flera instrument. Ja alla utom min bror, så bli fyra stycken.. Haha men ändå. Vi tänkte iaf spela något för honom då. Så kan va lite bra att träna lite på de innan. Är iofs ganska långt kvar.. men kul att spela ändå ;)

Mamma fyller år på onsdag oxå. Så måste slå in hennes present och lite sånt. Så de blir nog min kväll ;)

Vi hörs imorn elr kanske senare ikväll. Får se ;) Puss :*


 

    (y)

Av Victoria Eliasson - 9 juni 2012 22:22

Hejhej :) Hoppas ni mår bra :) Idag jobbade jag då, blev ganska långt blev de, mellan 7 och 16. Va så sjukt trött när jag skulle upp i morse! Hade verkligen velat sova några timmar till.. -.- Men så blev de inte. En helt vanlig dag på jobbet iaf, när jag slutade stack jag snabbt hem, duschade och plockade ordning på mitt rum. Mathilda och Carro skulle komma nu ikväll då. Så kände att de inte kunde se ut hur som helst i mitt rum.. :p Så kom dom runt 18. Så satt vi och snacka lite och Mathilda försökte hjälpa mig med min telefon, vilket inte gick så bra dock :( Jaja sen åt vi tacos och lite senare glass med chokladsås :) As gott! Så såg vi på film, "Mia och Klara" blev de. Riktigt sköna asså ;D
Så nu åkte precis Mathilda hem. Ska snart lägga mig oxå. Jätte trött verkligen! Imorn vet jag inte vad som händer än. Hade inte tänkt gå upp halv sex iaf.. Men får se vad jag hittar på ;) Iaf god natt :*

Försökte förresten ladda upp bilder.. men funka inte! Så de kommer kanske imorn ist :)





Av Victoria Eliasson - 8 juni 2012 15:14

Hejhej :) Har nu varit i Kungälv och tittat på studenterna. Carro tog studenten där idag ;) Va sjukt mkt folk.vi stog som packade sillar typ! :o Man såg typ ingenting, på grund av alla skyltar! Lite synd. :(

Först kollade vi när dom typ gick "parad" elr nått. Då såg man dom iaf. Sen gick vi och kollade när dom sprang ut och sen när dom åkte flak :D Flaken va de bästa, då såg man allt liksom. Tog ganska mkt kort oxå, blev över 200.. men inte så många bra. Kollade precis igenom dom, blev runt 60-70 som va något att ha. Men de va en del ändå!

Så hemma nu då iaf. Ska byta om och sen blir de hem till Carro på studentfest :D De blir skojj! Kanske kommer lite bilder ikväll eller imorn oxå.

Men måste dra nu. Ha en bra kväll :) Puss :*



Av Victoria Eliasson - 7 juni 2012 09:43

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott? Det har jag gjort. Vaknade för en liten stund sen. Skönt med sovmorgon :) Sitter i min säng nu och funderar på att gå upp.

Vet inte riktigt vad som händer idag ännu. Ska med pappa till Kungälv sen, men de blir nog runt 1. Så får se vad som händer innan det. Har ju inget att plugga längre ;D Kanske måste fixa lite i mitt rum. Haha.

Nu ska jag iaf äta frukost, är jättehungrig..

Vi hörs senare. Puss :*


 


Haha tycker den är lite rolig ;)

Av Victoria Eliasson - 6 juni 2012 19:44

Tänkte visa resten av veckans planer ;)

Torsdag: Till Kungälv med pappa på dagen. Sen spela ;) På eftermiddagen/kvällen blir det jobb.

Fredag: Till Mimers och titta när alla studenter springer ut :D På kvällen blir det hem till Carro på studentfest ;)

Lördag: Jobb hela dagen. Hoppas på att träffa Sofia på kvällen. Men inget bestämt ännu.

Söndag: Inget planerat än så länge. Kanske ta de lugnt och vila mig inför den extremt jobbiga skolveckan jag har framför mig :p


Ja det var la typ det. En del att göra ändå ;) Men de blir bra :)


 

(Y)

Några bilder från igår; :)


   
Snygga bilar/bussar åkte dom iaf i ;D


   


De va så mkt folk, så blev inte så många bra bilder på folket :( En här iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards