victoriaeliasson

Alla inlägg under juni 2013

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;) 

Skolan är snart slut och det är underbart!! Tagga sista året! :D Har fått redan på en del betyg nu, alla kurser vi har slutar så det blir en hel del. Är väldigt nöjd med dom flesta, har fått B i idrott och samhäll vilket jag aldrig trodde på. Histora- C, minst lika fövånande det! Man blir så glatt överasskad, älskar den känslan! 

Igår hade jag mitt sista prov för hela tvåan och idag hade jag dessutom min sista idrottslektion- for ever liksom! :D 


Känns verkligen att det snart är lov, lärarna har börjat bli lite slappa och vi har många håltimmor och sovmornar. 

Har inegnting att göra nu så kanske sätter mig ute i solen en stund och jobbar på solbrännan (Y) 

Ha det braa :D 


     



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards