victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Välkommen tillbaka verkligheten..

Av Victoria Eliasson - 7 april 2013 16:34

Lovet är slut och det suger! :( Skulle gärna haft minst en vecka till. Har varit helt grymt skönt att bara slappa och veta att man har saker att göra men det är inte panik att få gjort dom. 

Så nu börjar alltså verkligheten igen- jag har inte saknat den- Två prov denna veckan plus en inlämning och nästa vecka minst ett prov (N) 

Jag skulle pluggat både igår och idag men det har inte blivit något sånt. Får dock tänka att jag bara går två veckor och sen har jag praktik (Y) Fick ett pim från min lärare idag och hon skrev att jag klarade provet i vård och omsorg och dessutom fick C. Helt underbart eftersom det verkligen inte kändes som ett c! 


Btw jag har typ tröttnat på att blogga. Eller vissa dagar i alla fall. Kommer aldrig på något roligt att skriva och då känns det bara tvunget att göra det. Vet inte riktigt hur jag ska göra, men kommer nog ändå ha kvar den och skriva så ofta jag har lust typ. Så antagligen inte varje dag, eller det får jag la se.. Men ja jag tror ni fattar ;) 


         

Längtar galet mycket till sommaren! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards