victoriaeliasson

Alla inlägg under mars 2013

Av Victoria Eliasson - 31 mars 2013 16:06

Fy, vilken dag. Den började bra men sen har allt varit skit! Orkar inte göra någonting, vill bara lägga mig och sova så dagen tar slut någon gång. Men det funkar inte så.. 

Ska till farmor om några timmar och hur taggad är jag för det? minus 20 minst.. Men det är la bara att ställa sig upp och försöka ta sig igenom dagen utan att dö på vägen. 

Usch för sånna här dagar! 

Av Victoria Eliasson - 30 mars 2013 09:29



Har just ätit frukost och ska snart ta en dusch och sen måla om mina naglar. Upptäckte att dom är as fula ^^ 

Om typ en timma eller så, åker jag, mamma och Linnea ut till mormor (Y) Det årliga äggletandet igen. Haha jag vet inte hur många år jag har gjort det men det är alltid lika mysigt. Alla kusinerna samlas och umgås och letar efter ägg i trädgården :') En sak jag alltid kommer titta tillbaka på och minnas med stor glädje! <3 

Så är där några timmar typ och resten av dagen vet jag inte så noga vad som händer. Men ikväll ska vi till mina kusiner och ha så kallat ff igen xD Våra föräldrar ska ut på något, så blir lite mys med dom :) Det har blivit rätt mycket på sista tiden. Men det är kul :) 

Hoppas ni får en bra påskafton (Y) 


     

Jag är väl grym på att måla? Right!? xD 

Av Victoria Eliasson - 29 mars 2013 20:04

Precis sett på en oväntad vänskap, as bra och fin film! :) klart värd att se!
Nu blir det årets första let's dance! :D

Av Victoria Eliasson - 28 mars 2013 15:44

Hellu! :) nu sitter jag på tåget som snart ska gå. Dagen har varit okej, började med att jag stog och vänta på bussen imorse när Steph skrev att jag inte skulle glömma pengar idag. Och tror ni inte guldfisken redan glömt dom!? Jodå, så jag fick gå hem igen och hämta dom ^^ men pappa var hemma och körde mig till tåget så jag hann som jag skulle xD
Sen fick vi veta samhällsproven, jag fick 57/60! :D samma som Steph och där med var vi dom bästa i klassen! (Y) hihi aldrig fel att "börja" dagen så ;)
Provet gick dock as dåligt men ja, jag tar dom konsekvenserna när dom kommer. För nu har jag lov!! :D otroligt efterlängtat! Tänker inte bry mig om plugget dom närmsta dagarna! Underbart (Y)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men jag har en del planer längre fram i helgen/veckan iaf :) det här blir bra!
Ha en bra eftermiddag/ kväll :D

Av Victoria Eliasson - 27 mars 2013 20:57

Hej. Har precis slutat plugga nu, har dock gjort det sen jag kom hem så ett antal timmar. Kan provet till imorn hyfsat bra, men det får räcka jag orkar inte mer. Är as trött så tänkte krypa ner i min säng och kanske se oth och sen äntligen sova! 

Dagen har annars varit bra. Tog en del bilder till fotouppgiften och annars hände typ ingenting. Så nu ska jag snart sova och sen sista dagen i skolan imorn! Sen är det äntligen lov! 


Var ute och tog kort på Linneas nya lamm förut. Han är två dagar idag, så söt! :) 

Av Victoria Eliasson - 27 mars 2013 14:54

Av Victoria Eliasson - 26 mars 2013 21:51

Helloj! :) Nu har jag pluggat oavbrutet sen jag kom hem typ klockan sex -.- Kan ju inte säga att jag gillar historia mer nu.. As jobbig uppgift som jag inte vetat vad jag ska skriva på och nu är jag så gott som färdig (Y) Tänker inte plugga mer ikväll och imorn blir det naturprovet. Så hinner jag skriva mer så gör jag det annars får hon nöja sig med detta ;) 

Annars har dagen varit okej. Var as härligt väder när jag gick till skolan imorse så humöret var på topp (Y) Dock blev det lite sämre av vissa saker som hände i skolan men ja har ändå varit en helt okej dag. 

Är as trött nu, så ska ta en snabb dusch och sen lägga mig (Y) Underbart! Idag har jag verkligen saknat min säng asså.. 

Imorn händer la inget speciellt tror jag. Kameran hänger med till skolan så vi kan fixa fotouppgiften :) Sen blir det plugg för typ sista gången innan lovet, typ. 

Godnatt :* 


 

körde på vårkänsla idag :D 


 

Min syster är för underbar ibland asså!

Hon kom in med en mugg varm choklad till mig när jag satt och pluggade! :')<3 

Av Victoria Eliasson - 26 mars 2013 08:09

Godmorgon! :) Provet igår gick inte så bra som jag väntat mig. Fick hjärnsläpp och dom flesta symtomen, orsakerna osv försvann, vilket inte var så positivt direkt.. och nu får jag vänta i nästan tre veckor innan jag får veta hur det gick! D: 

Annars var skolan som vanligt och orkestern också. Var typ inga där, runt 20-25. Och ja- för oss är det lite! ^^ Men det gick rätt bra ändå faktiskt ;) Börjar bli lite nervös när vi spelar och jag märker att jag inte kan låtarna så bra som jag borde.. eftersom vi har konsert om typ en månad.. :s men men jag får la ligga i och öva nu, hehe. 

På kvällen pluggade jag som en dåre men lärde mig inte allt ändå, som vanligt. Så nu har jag pluggat i typ en timma och ja det börjar fastna. Eller jag kan ganska mycket så hoppas på ett E iaf. Men tycker alltid det är lite svårare med muntligt, får mer press på sig liksom.

Nu är jag iaf as hungrig så ska gå upp nu och göra mig i ordning och sen dra till skolan för ännu en dag  :) Hoppas på fint vårväder idag också! (Y) Vill ha vår/sommar nu! 
Ha en trevlig dag :D


   

Ovido - Quiz & Flashcards