victoriaeliasson

Alla inlägg under mars 2013

Av Victoria Eliasson - 12 mars 2013 17:59

Hejhopp ;) Om någon skulle ha missat det så snöar det O.o uschuschusch! vill ha våår! Blir väl att gå och frysa ett tag till då.. -.- 

Hade iaf idrottsprovet idag och det gick super bra! :D Så känns riktigt najs! Längtar efter att få veta hur det egentligen gick! (Y) Min granne ringde precis och undrade om jag kunde vara barnvakt ikväll, mellan åtta och elva. Så det blev inget plugg för mig inte, inte för att jag hade tänkt det men aa ^^ Så jag får väl ladda upp med någon film eller oth eller nått sånt (Y)

och vad ska jag göra fram till dess då..!? Ja varför inte börja läsa lite inför provet på måndag.. alltid bra att börja, annars kommer jag sitta med det på söndag kväll som jag alltid gör. Hur tidigt jag än börjar så lyckas jag sitta med det sista kvällen.. -.- fattar inte! 

Så ser resten av min dag ut ;) ha det! 


Av Victoria Eliasson - 10 mars 2013 20:08

Hej på er! :) Helgen har varit as bra! :D Åkte till Stephis igår typ vid fyra och började då göra våran tårta. Haha det första jag fick göra när jag kom in var att vispa ihop kräm till tårtan, stephis.. haha ^^ Sen när alla andra kom så började vi göra tacos, efter det såg vi melodifestivalen och satt i soffan och sjöng och höll på. och mellan allt så skrattade vi, pratade, och skrattade en väldig massa till! ^^ 

Tårtan som vi gjorde blev as god! :D Trots att det inte direkt är något jag brukar göra ^^ 

Typ vid tolv hade nästan alla gått hem, utom Martin. Så vi satt och snackade till typ två. Och jag har egentligen ingen aning om vad det handlade om, men jag tror inte att det var så värst mkt vettigt, haha ^^ Men vi skrattade mkt iaf ;D 

Sen när han gick så började vi titta på film, men efter en stund så tror jag knappt någon av oss kunde hålla sig vaken, så då la vi oss. Men klockan var ju typ halv fyra så inte jätte konstigt egentligen ^^ 

Jag sov inte så värst bra, jo i typ två timmar, sen vaknade jag klockan sex.. -.- och halvsov sen tills steph "väckte" oss halv elva.. :|
Kom hem lite efter ett och då var det tänkt att jag skulle plugga, eftersom jag har prov på tisdag som jag inte kan. Men när jag skulle börja, deckade jag istället och sov i två timmar. Underbart skönt! 

Men nu har jag ändå pluggat i några timmar. Kan en del men inte allt.. Men det blir inte mer för mig ikväll!

Får ta det imorn eller tisdag morgon eller något.. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, men på något sätt måste det gå! 


Detta var iaf en helg som borde göras om! :D 

Bilder från igår: 

         

Stephis fina tårta som hon fick. Söta! 

         

mina söta mongovänner ^^ <3

   

myspys<3 

Av Victoria Eliasson - 9 mars 2013 17:25


Min och stephis grymt snygga tårta! :D<3

Av Victoria Eliasson - 8 mars 2013 12:37

Hade håltimma på sista lektionen så stack till Frölunda torg. Sitter nu med goa vänner på Adams café och äter lunch :D

Av Victoria Eliasson - 8 mars 2013 00:15

Idag fyller en av världens BÄSTA och mest UNDERBARA personer 18 år!!!! :DD 

GRATTIIIS Stephiis!!! 

 

Du är helt fantastisk! Som du säkert vet så betyder du jätte mycket för mig och jag är så otroligt glad och lycklig över att ha träffat dig och fått dig som vän!! 

Du har världens finaste leende som du sprider runt dig vart du än går och du sprider en otroligt härlig värme till alla i din närhet. 

Du fattar inte hur sjukt glad och lyckligt lottad jag är över att just jag fått dig som vän!

 

Hoppas du får en helt grym födelsedag tjejen!! :D 

Jag älskar dig <3<3

 

         

      

 

 

Av Victoria Eliasson - 7 mars 2013 19:33

Hejsan hoppsan! Ligger i min säng med ett häfte om träningslära som jag försöker få in i min hjärna! Men det går sådär måste jag säga. Har gått dåligt att plugga helt dom senaste dagarna.. mår ju inte helt hundra heller så kan kanske bero på det.. Min förkylning har blivit värre och då vet jag att den kommer sitta i ett bra tag tyvärr :( 

Iaf så har dagen varit ganska bra, varit seg och mått halv bra hela dagen. Men jag varken kan eller vill stanna hemma nu och speciellt inte denna veckan. Händer så mkt skoj! 

Hade håltimma ett tag mitt på dagen, så jag och steph satt och gjorde instuderingsfrågor och på naturkunskape redovisade vi projektarbetet. Gick rätt bra faktiskt. Trots att jag inte gillade mina gruppmedlemmar! O.o men det kom några andra tjejer och rättade mig, tack för det! (Y) 

Slutade typ tre och då satte jag mig med steph i biblioteket och gjorde färdigt instuderingsfrågorna. Haha låter som vi bara håller på med sånt ^^ 

Ja och sen kom jag hem typ fem och sen har jag pluggat. Har sjukt ont i huvudet nu.. men måste hålla på ett tag till :( 


Något positivt!? Ja imorn fyller Stephis 18 år!! :D och vi har håltimma på sista lektionen så vi ska och äta lunch (Y) Myspys! 

Av Victoria Eliasson - 7 mars 2013 08:30

Godmorgon! ;) Igår mådde jag lite bättre iaf så jag gick till skolan. Hände inte jättemkt där egentligen, typ det vanliga. Men vi lurade Jennie hela dagen! Så sjukt kul! :D Vi skulle ordna en överraskningsmiddag till henne på kvällen eller typ eftermiddagen, så det började typ med att Felicia och Steph planerade ett sms där det typ stog att dom skulle vara på jensens klockan fem. Jennie var halv glad att behöva gå dit, men hon gick med på det till slut. 

Så jag, Steph, Sara och Anna gick dit först oxh satt och väntade på dom. När Jennie och Felicia kom blev hon så sjukt överraskad! Sen typ beställde vi mat och medan vi väntade på maten fick Jennie presenter av oss, hon blev så överaskad att hon började gråta ;) Sen åt vi, snackade och skrattade as mkt! Jennie, Sara och Anna gick ut för att röka efter maten och då beställde vi en efterätt till henne. Så sa vi till kyparen att sätta i ett ljus och komma in med det när dom andra kommit tillbaka. Så när dom kom in igen så ställde vi oss upp och sjöng för henne (Y) 

Sen fortsatte vi prata och skratta massa och sen så betalade vi till slut allt för henne. När kyparen kom med kvittot så stog det, grattis //David. Haha så gulligt! 

Det blev iaf en sjukt lyckad dag/kväll! :D Och jag är as glad att jag inte var sjukare så jag kunde gå med! 

Jag har världens bästa vänner!! <3 


 


Nu ska jag skynda mig så jag hinner till skolan. Blir nog en vanlig dag idag tror jag ;) 

Lä'gger upp fler bilder från igår så fort jag får dom ;) Ha en bra dag :D 



Ovido - Quiz & Flashcards