victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Lyckad överraskning! :D

Av Victoria Eliasson - 7 mars 2013 08:30

Godmorgon! ;) Igår mådde jag lite bättre iaf så jag gick till skolan. Hände inte jättemkt där egentligen, typ det vanliga. Men vi lurade Jennie hela dagen! Så sjukt kul! :D Vi skulle ordna en överraskningsmiddag till henne på kvällen eller typ eftermiddagen, så det började typ med att Felicia och Steph planerade ett sms där det typ stog att dom skulle vara på jensens klockan fem. Jennie var halv glad att behöva gå dit, men hon gick med på det till slut. 

Så jag, Steph, Sara och Anna gick dit först oxh satt och väntade på dom. När Jennie och Felicia kom blev hon så sjukt överraskad! Sen typ beställde vi mat och medan vi väntade på maten fick Jennie presenter av oss, hon blev så överaskad att hon började gråta ;) Sen åt vi, snackade och skrattade as mkt! Jennie, Sara och Anna gick ut för att röka efter maten och då beställde vi en efterätt till henne. Så sa vi till kyparen att sätta i ett ljus och komma in med det när dom andra kommit tillbaka. Så när dom kom in igen så ställde vi oss upp och sjöng för henne (Y) 

Sen fortsatte vi prata och skratta massa och sen så betalade vi till slut allt för henne. När kyparen kom med kvittot så stog det, grattis //David. Haha så gulligt! 

Det blev iaf en sjukt lyckad dag/kväll! :D Och jag är as glad att jag inte var sjukare så jag kunde gå med! 

Jag har världens bästa vänner!! <3 


 


Nu ska jag skynda mig så jag hinner till skolan. Blir nog en vanlig dag idag tror jag ;) 

Lä'gger upp fler bilder från igår så fort jag får dom ;) Ha en bra dag :D 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards