victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

Hat mot denna dagen!

Av Victoria Eliasson - 31 mars 2013 16:06

Fy, vilken dag. Den började bra men sen har allt varit skit! Orkar inte göra någonting, vill bara lägga mig och sova så dagen tar slut någon gång. Men det funkar inte så.. 

Ska till farmor om några timmar och hur taggad är jag för det? minus 20 minst.. Men det är la bara att ställa sig upp och försöka ta sig igenom dagen utan att dö på vägen. 

Usch för sånna här dagar! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards