victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

No one else can speak the words on your lips.

Av Victoria Eliasson - 7 mars 2013 19:33

Hejsan hoppsan! Ligger i min säng med ett häfte om träningslära som jag försöker få in i min hjärna! Men det går sådär måste jag säga. Har gått dåligt att plugga helt dom senaste dagarna.. mår ju inte helt hundra heller så kan kanske bero på det.. Min förkylning har blivit värre och då vet jag att den kommer sitta i ett bra tag tyvärr :( 

Iaf så har dagen varit ganska bra, varit seg och mått halv bra hela dagen. Men jag varken kan eller vill stanna hemma nu och speciellt inte denna veckan. Händer så mkt skoj! 

Hade håltimma ett tag mitt på dagen, så jag och steph satt och gjorde instuderingsfrågor och på naturkunskape redovisade vi projektarbetet. Gick rätt bra faktiskt. Trots att jag inte gillade mina gruppmedlemmar! O.o men det kom några andra tjejer och rättade mig, tack för det! (Y) 

Slutade typ tre och då satte jag mig med steph i biblioteket och gjorde färdigt instuderingsfrågorna. Haha låter som vi bara håller på med sånt ^^ 

Ja och sen kom jag hem typ fem och sen har jag pluggat. Har sjukt ont i huvudet nu.. men måste hålla på ett tag till :( 


Något positivt!? Ja imorn fyller Stephis 18 år!! :D och vi har håltimma på sista lektionen så vi ska och äta lunch (Y) Myspys! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards