victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Grym helg med grymma människor! :D

Av Victoria Eliasson - 10 mars 2013 20:08

Hej på er! :) Helgen har varit as bra! :D Åkte till Stephis igår typ vid fyra och började då göra våran tårta. Haha det första jag fick göra när jag kom in var att vispa ihop kräm till tårtan, stephis.. haha ^^ Sen när alla andra kom så började vi göra tacos, efter det såg vi melodifestivalen och satt i soffan och sjöng och höll på. och mellan allt så skrattade vi, pratade, och skrattade en väldig massa till! ^^ 

Tårtan som vi gjorde blev as god! :D Trots att det inte direkt är något jag brukar göra ^^ 

Typ vid tolv hade nästan alla gått hem, utom Martin. Så vi satt och snackade till typ två. Och jag har egentligen ingen aning om vad det handlade om, men jag tror inte att det var så värst mkt vettigt, haha ^^ Men vi skrattade mkt iaf ;D 

Sen när han gick så började vi titta på film, men efter en stund så tror jag knappt någon av oss kunde hålla sig vaken, så då la vi oss. Men klockan var ju typ halv fyra så inte jätte konstigt egentligen ^^ 

Jag sov inte så värst bra, jo i typ två timmar, sen vaknade jag klockan sex.. -.- och halvsov sen tills steph "väckte" oss halv elva.. :|
Kom hem lite efter ett och då var det tänkt att jag skulle plugga, eftersom jag har prov på tisdag som jag inte kan. Men när jag skulle börja, deckade jag istället och sov i två timmar. Underbart skönt! 

Men nu har jag ändå pluggat i några timmar. Kan en del men inte allt.. Men det blir inte mer för mig ikväll!

Får ta det imorn eller tisdag morgon eller något.. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, men på något sätt måste det gå! 


Detta var iaf en helg som borde göras om! :D 

Bilder från igår: 

         

Stephis fina tårta som hon fick. Söta! 

         

mina söta mongovänner ^^ <3

   

myspys<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards