victoriaeliasson

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Eliasson - 21 juni 2012 16:30

                             

                           


                - En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.

Av Victoria Eliasson - 21 juni 2012 13:31

Hejhej :) Vad gör ni då i det fina vädret då? :) Själv kom jag hem för en och en halv timma sen ungefär. Hade ju bara halvdag idag på jobbet. Nu är jag dessutom ledig fram till vecka 29! :D Skönt!

As gött väder oxå ju! :D Har hört att de ska regna imorn iofs :( Förvånande, elr hur!? :(( Jaja vi överlever väl ändå :)

Ska komma lite folk imorn kväll :) Så måste fixa mitt rum innan dess oxå haha. Får se när jag gör det, ikväll kanske ;)

Nej ska nog ta och gå ut nu elr nått sånt :) Vi hörs :*


 

Av Victoria Eliasson - 20 juni 2012 19:39

Tänkte börja med något nytt här. Nämligen dagens visdomsord/citat/ dikt och sånt ;) Läste en annan blogg som hade dagens citat. Tyckte det var.. kul typ :) Haha ja så tänkte iaf köra det ett tag. Kansk inte blir riktigt varje dag. Men ibland sådär ;)

Hoppas ni gillar det ;)








 


       Njut av nuet, det går inte i repris.  

Av Victoria Eliasson - 20 juni 2012 19:01

Hej på er! :) Hoppas ni mår bra ;) Jag gör, fast rätt trött.  Ledsen att uppdateringen är väldigt dålig! När jag jobbar så gör jag typ inget annat liksom.. Just nu känns de som jag typ, går upp tidigt varje morgon, drar till jobbet kl 7. jobbar fram till 4-5 ibland senare, varje dag. Sen sticker jag hem och kanske går ut och går elr bara slappar för jag är för trött för att göra något annat.. -.- Så de finns inte så mkt att skriva om. Om de är något ni vill läsa om eller har tips på något jag kan skriva om får ni gärna komma med förslag! ;)

Imorn är iaf sista dagen jag jobbar nu för ett tag. Tror dessutom det blir halvdag, vilket innebär 7 till typ halv ett! :D De är riktigt gött! Sen är jag ledig i tre veckor! :D hihi, gött de ;D


Fundera på att se på film, men känns som de är lite för fint väder typ för att göra de.. :p Haha nu när det äntligen är sol! Satt och solade en stund på lunchen förut iaf. Vinden kom inte åt där heller, så de va stekande sol och vindstilla :D Så sjukt gött. Då kändes det verkligen som sommar! :D
Kom på att min bror fyller år på torsdag oxå (nästa vecka) jag har inte köpt något, och har ingen som helst aning vad jag ska köpa heller.. :s så sjukt svårt! Men får la fixa de nästa vecka elr nått sånt :)


Nej men ska hitta på något att göra nu, typ läsa en bok elr se en film elr nått sånt :)

Ha de. Puss :*


 


Av Victoria Eliasson - 18 juni 2012 18:38

Hejsan :) Hoppas ni har det bra i regnet!? :) Regnar typ alltid nu för tiden.. Bara för det är sommarlov! -.- Hoppas iaf att det blir bättre väder snart!  Känns inte direkt som sommarlov :(((

Kom hem för typ en timma sen. Har då  jobbat hela dagen. Efter att ha stått och skalat 3 kilo morötter, 10 gurkor och 9 kilo äpplen till en sallad i 2 ½ timma, så får man lite ont i händerna kan jag säga! As segt! -.- Men men hemma nu iaf ;) Haha skönt :p Har precis ätit nu och ska ut med Sofia om typ 20 min. Så det blir najs ;D Ska inte göra något annat ikväll egentigen. Imorn blire jobb igen. Ja som hela veckan ;) Ledig på fredag iaf, vilket är rätt gött! :D

Har typ inget mer att skriva.. Kanske skriver lite senare igen. Men ska iaf gå nu. Puss :*



            

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 21:00

Färdig med min header nu! :D Vad tycker ni? Fattade äntligen hur man gjorde ;) Blev faktiskt väldigt nöjd! Haha, men fick hjälp av en jättegullig person ;) Känner henne inte egentligen, men hon verkar vara en väldigt härlig och snäll tjej :D Har följt hennes blogg ett tag. Nu tycker jag ni ska ta och klicka in på den och läsa den! ;) Hon har bloggpaus för tillfället, men kommer tbx efter sommaren tror jag ;)

http://jjohannanilsson.myshowroom.se/


Vet inte exakt vad jag ska göra nu. Måste fixa lite mat för imorn iaf. Är fortfarande ganska trött så ska la lägga mig om en stund. Haha men ska kanske redigera lite fler bilder, nu när jag vet hur man gör! Så skojj :D Ja, om jag orkar.. :p Haha men vi hörs, god natt.  Puss :*


 


Hittade lite fina bilder på google som jag redigerar :D har gjort det med de två senaste ;) Blev rätt nöjd faktiskt!

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 20:14

Idag är det exakt två år sedan du dog farfar. :'(
Saknar dig jätte mycket! Hoppas du har det bra där du är nu och att vi ses någon gång :)

Älskar dig<3


                          

Ovido - Quiz & Flashcards