victoriaeliasson

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Victoria Eliasson - 6 juni 2012 19:44

Tänkte visa resten av veckans planer ;)

Torsdag: Till Kungälv med pappa på dagen. Sen spela ;) På eftermiddagen/kvällen blir det jobb.

Fredag: Till Mimers och titta när alla studenter springer ut :D På kvällen blir det hem till Carro på studentfest ;)

Lördag: Jobb hela dagen. Hoppas på att träffa Sofia på kvällen. Men inget bestämt ännu.

Söndag: Inget planerat än så länge. Kanske ta de lugnt och vila mig inför den extremt jobbiga skolveckan jag har framför mig :p


Ja det var la typ det. En del att göra ändå ;) Men de blir bra :)


 

(Y)

Några bilder från igår; :)


   
Snygga bilar/bussar åkte dom iaf i ;D


   


De va så mkt folk, så blev inte så många bra bilder på folket :( En här iaf :)

Av Victoria Eliasson - 6 juni 2012 19:32

Hejsan :) Kom hem för en liten stund sen. Var ute och gick med Sofia i två timmar, elr ja gick och gick.. vi gick la i en och stog stilla och snacka i en :p haha men der var skojj!

Idag blev det jobb. Började sju och slutade fyra. Rätt lång dag.. men ja skönt när man får pengar för de iaf :p

När jag kom hem åt jag och sen gick jag ut. Så har inte hunnit med något mer.

Igår var vi ju då på Marstrand, eller koön egentligen ;) Åh, alla klänningar! Så sjukt fina. Vill oxå gå på bal :( De va iaf riktigt roligt att se alla.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jo jag ska fixa mina naglar.. Haha låter lite töntigt, men de behövs de oxå :p

Blev ett kort inlägg. Men ska se om jag hittar några bilder jag kan visa nu oxå ;) Vi hörs :*  

Lite somrig bild :)

Ovido - Quiz & Flashcards