victoriaeliasson

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 21:00

Färdig med min header nu! :D Vad tycker ni? Fattade äntligen hur man gjorde ;) Blev faktiskt väldigt nöjd! Haha, men fick hjälp av en jättegullig person ;) Känner henne inte egentligen, men hon verkar vara en väldigt härlig och snäll tjej :D Har följt hennes blogg ett tag. Nu tycker jag ni ska ta och klicka in på den och läsa den! ;) Hon har bloggpaus för tillfället, men kommer tbx efter sommaren tror jag ;)

http://jjohannanilsson.myshowroom.se/


Vet inte exakt vad jag ska göra nu. Måste fixa lite mat för imorn iaf. Är fortfarande ganska trött så ska la lägga mig om en stund. Haha men ska kanske redigera lite fler bilder, nu när jag vet hur man gör! Så skojj :D Ja, om jag orkar.. :p Haha men vi hörs, god natt.  Puss :*


 


Hittade lite fina bilder på google som jag redigerar :D har gjort det med de två senaste ;) Blev rätt nöjd faktiskt!

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 20:14

Idag är det exakt två år sedan du dog farfar. :'(
Saknar dig jätte mycket! Hoppas du har det bra där du är nu och att vi ses någon gång :)

Älskar dig<3


                          

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 19:49


För er som inte sett den, gör de! :D

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 16:47

Hejhej :) Mår ni bra? Jag är sjukt trött men annars bara fint ;)

Hemma nu igen då, efter en barnpassningshelg ;) Ja kom hem för typ 4 timmar sen. Tänkte bloggat då, la mig i sängen med datorn..men ja jag somnade. Haha så har sovit i typ tre timmar! Riktigt skönt kan jag bara säga ;)

Men iaf, tänkte berätta lite om helgen. Ja, jag och Sofia var ju i Landvetter och passade mina kusiner. Full fart kan jag säga med tre ungar på 4, 6 och 8 år gamla. Men det var väldigt kul ändå. Jätteskojj att du var med Sofia! :D<3

Så på dagen igår, lekte vi, var på lekplats och ja allt typ :p Sen på eftermiddagen så gjorde vi tacos och satt sen och såg på trassel och åt lördagsgodis ;) Haha standard film. Tredje gången jag såg den nu, men den är väldigt gullig :)

Sen la vi alla barnen en efter en. Haha. Sen tittade jag och Sofia på En gång i phuket. Jätte bra film :D Blir ännu bätte när man kollar på deras "hemmabio". Dom ´har en sån där kanon och duk typ, med grymt ljud. Haha så det va mysigt :)

Så gick vi och la oss runt två. Men jag kunde inte somna.. -.-  haha och sen kom barnen upp typ sju. Så jag sov runt fyra timmar inatt! Men det var la gött ;) Haha, tänkte lägga mig rätt tidigt ikväll eftersom jag ska upp kl sex imorn och jobba -.-

Tror jag ska försöka fixa lite med min header nu, har inget annat vettigt att göra liksom ;) Om jag orkar.. :p Men vi hörs kanske lite senare ikväll ;) Puss så länge :*


   

Ovido - Quiz & Flashcards