victoriaeliasson

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Victoria Eliasson - 24 juni 2012 16:30

                                 


Det finns inget hinder som du inte kan övervinna,

          ingen utmaning du inte kan anta,

ingen rädsla som du inte kan övervinna,

          oavsett hur omögligt det ibland kan verka.

Av Victoria Eliasson - 24 juni 2012 14:18

Har missat två dagens citat och de i helgen. Så tänkte att jag skriver dom idag ist ;)

Här får ni en och en kommer nog lite senare ikväll ;) Puss :*


                               


Om du oroar dig över gårdagens misslyckanden, då blir dagens framsteg få.

Av Victoria Eliasson - 24 juni 2012 14:03

         



   En vän är en person som kommer när andra försvinner.


Av Victoria Eliasson - 24 juni 2012 13:46

   Hej på er! Hoppas ni mår bra :) Ledsen att det vart dålig uppdatering det senaste. Hade inte så mt att skriva om igår och sen på kvällen hann jag inte.

Tänkte jag kunde berätta lite kort om vad som hände i helgen. I fredags då så kom de ju lite folk hit på kvällen. B.la Sofia och hennes familj ;) så de va riktigt trevligt! Vi spelade spel osv. På kvällen gick jag och Sofia ut och plockade sju sorters blommor. Haha har aldrig gjort de förut, så vi ville testa. Funkade för henne men inte för mig :( Haha lite barnsligt men ändå lite mysigt ;) Så åkte dom hem runt 1.

Igår gjorde jag inte så mkt. Var inte så roligt väder.. Men var ute en stund, spela kubb med familjen ;) Sen satt jag och såg på film med Linnea ett tag. Haha men de va gött. På kvällen så övningskörde jag med pappa, i någon timme typ.

sen gick jag ut på promenad med Sofia i över två timmar! :D haha, så var hemma run tio. Då såg jag på film igen med Linnea.

Idag var jag först i kyrkan imorse. Sen åkte jag, mamma och pappa till göteborg och köpte presenter till brorsan ;)

Så kom hem för en stund sen. Har ingen aning vad jag ska göra nu. Sjukt tråkigt väder! Kan ju inte ens gå ut. Så får la gå och sociala mig med mamma elr nått, så kanske vi kan hitta på något att göra ;)

Aja vi hörs :*



Ovido - Quiz & Flashcards