victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Victoria Eliasson - 25 juni 2012 23:30

Idag fyller denna tjejen 17 år! Grattis gumman :* <3


 

Av Victoria Eliasson - 25 juni 2012 23:20

                     


          4 saker som aldrig kommer tillbaka...

              Stenen du har kastat...

          Orden du har sagt...

              Chansen du har missat...

          Och tiden som har gått...

               Lev i nuet och lev livet varje dag.


  


Av Victoria Eliasson - 25 juni 2012 23:02

Hej :) Hoppas ni haft en bra dag.

Jag var ju och tränade inför lördag förut. Det gick faktiskt jätte bra. Så hoppas dom blir glada, elr ja till morfar är de ju egentligen ;) Men men, sen körde jag hem därifrån :) Sen har jag inte gjort så mkt. Såg förut på Lotta på Liseberg ocj käkade jordgubbar. Ja de va la lite skojjigt. Haha. Nu har jag precis sett klart en film på tvn. Hundtricket tror jag den hette.As bra!! Älskar kärleksfilmer! Och ännu mer om de är så lyckliga slut som denna hade! haha. Japp, så har ni inte sett den- gör de! ;D Dessutom var Linus Wahlgrenmed.. Haha. Ja vad säger man om honom!? Bra skådis och skitsnygg! Hihi.. Haha nej nu lämnar vi det ämnet xD Ska gå och lägga mig snart iaf, ja om någon ville veta..

Fixade förresten med mina kort förut ju. Blev jättebra. Inga onödiga kort kvar på denna datan längre. As gött. Så nu är de bara den andra kvar.. -.- de kommer ta  betydligt längre tid.. Jaja.

Så de blir la typ min syssla på förmiddagen imorn. Sen runt två tror jag så sticker jag och mamma till Stenungsund. Men berättar mer om det imorn.

Bjuder på en liten bild på snyggningen oxå! Hihi.


Puss och godnatt :*


 

Okej kanske inte den bästa, men den funkar helt klart! ;)

Av Victoria Eliasson - 25 juni 2012 13:52

Hej på er! ;) Hur är läget? Här är allt bara bra ;)

Kom hem för en liten stund sen. Vart i stan med pappa och Linnea. Var först hos örondoktorn. Haha Linnea hade fått nått i sitt öra.. haha fråga mig inte hur hon lyckades, men hon kunde iaf inte få ut de.. xD Så dom fick hjälpa henne iaf. Sen fikade vi på espresso house! :D Ja de va riktigt mysigt! Sen gick vi i lite affärer oxå. Måste ha något på lördag eftersom morfar ska ha kalas då. Så tänkte kolla på det förut. Hittade en kjol som jag kanske ska ha. Köpte den iaf, så får väl se om jag behåller den elr inte. Är egenligen inte så mkt för kjolar och klänningar och sånt. Mer en byxmänniska elr vad man säger.. :p Haha så köpte Linnea och pappa lite saker oxå.

Så nu är jag hemma då. Vet inte riktigt vad som händer resten av dagen. Fundera på att fixa lite med mina kort en stund. Kan verkligen behövas!

Ikväll ska jag iaf till Kode någonstans. Ska träffa två av mina kusiner, så ska vi spela igenom låtarna inför morfars kalas ;) Så de blir najs. Men de är inte förrän kl 19 typ. Så ett tag kvar.

Nu sitter jag iaf och lyssnar på go och hög musik. Skaffa premium på spotify igår. Så de är grymt gött! :D Är de någon som har tips på någon bra låt eller artist så får ni gärna höra av er! ;)


Nej men ska dra nu. Vi hörs. Puss :*


   

Frapino <3


Ovido - Quiz & Flashcards