victoriaeliasson

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Eliasson - 29 juni 2012 00:06

                



         Be proud of who you are.

Av Victoria Eliasson - 29 juni 2012 00:03


Kommer lite bilder från igår och det jag köpte i veckan ;)


       
Morfar.. Ja han ser lite sur ut.. Men det brukar han inte vara :p


       

Väldigt svårt att ta kort på en svart kjol med en mobilkamera i ett becksvart rum.. Så blev inte jätte bra.. Men hoppas ni ser ändå :)

Av Victoria Eliasson - 28 juni 2012 23:38

Heej på er! :D Hoppas ni alla haft en bra dag ;) Jag kom hem för en liten stund sen från en mysig kväll med Sofia ;)


Men kan börja med vad jag har gjort tidigare idag ;) Först fixade jag lite här hemma, eftersom Daniel fyllde år idag så skulle de va lite fint typ. Sen bar jag och Linnea ner stolar från balkongen till altanen. Så satt jag och solade och läste i, ja nästan tre timmar tror jag det blev :D As gött verkligen! Sen gjorde jag inte så mkt mer innan mormor och morfar och farmor kom. Dom kom runt 18, då grillade vi så åt vi lite. Då frågade oxå Sofia om inte jag kunde komma till henne.

Så bestämde att jag skippade resten av "kalaset" och stack till henne ist ;) Så var där lite efter sju typ. Så satt vi ute och åt jordgubbar, glass och muffins med hennes familj oxå :) Sen satt vi två ute med filtar, musik och snackade ett tag.

Sen bestämde vi att vi skulle ta en kvällspromenad. Gick ut prick halv tio xD Haha, så gick vi en runda, de tog typ.. 1 timma och 15 min elr nått sånt ;) Gick genom skogen en stund, där var de så sjukt mkt mygg! :o Kommer säkert ha mamma myggbett efter de.. Haha. Såg två grävlingar oxå förresten. Ja om ni ville veta :p  Haha. Så tog vi lite bilder under promenaden oxå. Sen gick jag hem. Så var hemma typ elva. Det var en riktigt mysig kväll! :D


Imorn vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska träffa mina kusiner och spela igenom låtarna en  sista gång tsm innan lördag ;) Men vet inte säkert. Så får se vad som händer.

Nu ska jag lägga upp lite bilder tänkte jag, och sen lägga mig ;) Sov gott :*



Presenten till Daniel ;)
                    

Av Victoria Eliasson - 28 juni 2012 12:17

Hej hej :) Mår ni bra? Det gör jag. Huvudvärken har gått över och det är sool :D

Var uppe kl sju imorse då eftersom min bror fyller år idag. Så sjöng för honom och lite sånt ;) Sen gick jag och la mig runt halv åtta igen x) Så låg och läste i 2 timmar typ. haha. Sen har jag inte gjort så mkt. Duschade, fixade mina naglar.. som inte va så snygga längre ;) Har nu suttit ute en stund i solen. As gött väder!! :D Sommaren har kommit :D hihi.

Men tror jag ska fixa något att äta och sätta mig ute med det. Så blire nog att sola oxå :D Ha en bra dag ;) Puss :*

Av Victoria Eliasson - 27 juni 2012 22:18

Hej på er :) Mår ni bra? Jag har en otrolig huvudvärk bara men annars bra! :( :)

Varit hemma nu några timmar då. Var ju hos mormor och morfar idag och igår kväll. Det var mysigt. Gjorde inget speciellt igår, såg på tv, snackade, var ute på en kvällpromenad runt halv 11.

Imorse gick jag upp kl sju. Lagom pigg då.. -.- Men morfar fyllde år, elr han gör la fortfarande egentligen. Jaja strunt samma. Gick iaf upp då, så sjöng vi för honom. Jag hade även med mig en bukett blommor som han fick. Så de va kul. Gammal nu ju.. 70! :o Låter lite gammalt tkr jag.. Haha ;)

Sen idag har jag inte gjort så mkt heller. Firat honom, legat i hängmattan och läst. xD Men solen var as varm så de va gött :D Haha. Sen ikväll typ, så kom mamma, min moster och två kusiner dit och så åt vi tårta och lite sånt.

Så var hemma runt åtta- nio tror jag. 

Har precis slått in min broders present. Han fyller år imorn! Så blir att gå upp tidigt imorn oxå.. Ingen sovmorgon här inte! På dagen vet jag inte vad som händer, på kvällen kommer mormor, morfar och farmor så blir det litet "kalas".


Men ska lägga mig nu, så den här huvudväken går över någon gång. Botas bara genom sömn -.- Men men alltid skönt att sova :p Orkar förresten inte lägga upp några bilder elr dagens ikväll. Får kanske de imorn ist.

Hörs godnatt :*


Av Victoria Eliasson - 26 juni 2012 18:25

Hejsan hoppsan ;) Har nu kommit hem från shoppingen :p Haha nej men en stund sen. Gjorde inte så mkt innan. Hann ju typ inget.. Sen åkte vi till Stenungsund runt två. Så gick vi i miljoner affärer. Hittade först inte någonting jag ville ha, men i sista affären fanns en typ.. vit genomskinlig tröja. som va typ stickad/virkad elr nått. Ja rätt svårt att förklara. Ni kan få se bild senare. Men den tyckte jag iaf va snygg, så ska bara ha ett blått linne under tänkte jag ;)

Sen åkte vi till Kode och hämtade Linnea hos våra kusiner. Så drack vi kaffe. Elr ja inte jag men mamma. Haha :p

Så åkte vi till affären och handlade mat. Så kom hem runt fem kanske.

Imorn skulle jag egentligen va ensam hemma hela dagen, så ringde till mormor och kolla om jag kunde komma dit. Så åker ut ikväll ist ;) Så är där hela dagen imorn oxå. Så de blir skojj :D Kommer kanske inte blogga något där, sitter liksom inte vid datorn så mkt. Men kanske något snabbt ;)

Men ska ta fram lite saker jag ska ha med mig nu. och sen sticker jag ;)

Men ha en bra kväll och dag imorn ;) Puss :*



Av Victoria Eliasson - 26 juni 2012 11:12

Goodmorgon! :D Ja en god morgon känns det verkligen som! Hoppas ni mår bra ;) De gör iaf jag ;) Känner att jag är på väldigt bra humör! Men vad blir man inte när man vaknar och ser att det är strålande sol ute och 19 grader i skuggan!? :D Underbart!!


Vaknade iaf halv 11. Blev rätt förvånad, trodde typ kl va åtta, så de va gött! :D Så nu har jag precis ätit frukost ute :D Första på detta sommarlovet.. har inte varit så inbjudande innan att göra de.. :p Haha nu ska jag snart ta en dusch, sen blire att fixa lite här hemma. Hänga tvätt och lite sånt. Så måste jag göra ett presentkort till morfar oxå. Fick de i uppdrag av mormor -Hon kan inte riktigt sånt ;) - så gjorde jag ett.. igår!? nej förrgår var det nog. Ja strunt samma, iaf så kunde man inte sätta fast pengarna någonstans på de.. så måste göra om det. Vet inte riktigt hur dom vill ha de, dom är inte så tydliga på just den punkten.. Haha men får se om jag kommer på något ;)

Sen typ ett-halv två kommer mamma hem och då drar vi till Stenungsund, som jag nämnde igår ;) Hittade en kjol igår som jag antagligen ska ha på lördag då. Men måste ha något upptill oxå. Så de ska vi göra ;)

Men måste dra nu, så jag hinner göra allt inann hon kommer hem :p Haha.


Ha en bra dag :D Puss :*


   

Gick inte jättebra att ta i motljus.. så ser lite mörk ut. :(


 

Okej lite moln längst bort..men inte där jag satt xD

Av Victoria Eliasson - 25 juni 2012 23:30

Idag fyller denna tjejen 17 år! Grattis gumman :* <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards