victoriaeliasson

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 19:49


För er som inte sett den, gör de! :D

Av Victoria Eliasson - 17 juni 2012 16:47

Hejhej :) Mår ni bra? Jag är sjukt trött men annars bara fint ;)

Hemma nu igen då, efter en barnpassningshelg ;) Ja kom hem för typ 4 timmar sen. Tänkte bloggat då, la mig i sängen med datorn..men ja jag somnade. Haha så har sovit i typ tre timmar! Riktigt skönt kan jag bara säga ;)

Men iaf, tänkte berätta lite om helgen. Ja, jag och Sofia var ju i Landvetter och passade mina kusiner. Full fart kan jag säga med tre ungar på 4, 6 och 8 år gamla. Men det var väldigt kul ändå. Jätteskojj att du var med Sofia! :D<3

Så på dagen igår, lekte vi, var på lekplats och ja allt typ :p Sen på eftermiddagen så gjorde vi tacos och satt sen och såg på trassel och åt lördagsgodis ;) Haha standard film. Tredje gången jag såg den nu, men den är väldigt gullig :)

Sen la vi alla barnen en efter en. Haha. Sen tittade jag och Sofia på En gång i phuket. Jätte bra film :D Blir ännu bätte när man kollar på deras "hemmabio". Dom ´har en sån där kanon och duk typ, med grymt ljud. Haha så det va mysigt :)

Så gick vi och la oss runt två. Men jag kunde inte somna.. -.-  haha och sen kom barnen upp typ sju. Så jag sov runt fyra timmar inatt! Men det var la gött ;) Haha, tänkte lägga mig rätt tidigt ikväll eftersom jag ska upp kl sex imorn och jobba -.-

Tror jag ska försöka fixa lite med min header nu, har inget annat vettigt att göra liksom ;) Om jag orkar.. :p Men vi hörs kanske lite senare ikväll ;) Puss så länge :*


   

Av Victoria Eliasson - 16 juni 2012 10:47

Hej på er! Sovit gott? Har jag iaf, fick lite sovmorgon idag. vilket va väldigt skönt. :)

Gick upp för typ två timmar sen. Har nu dischat och fixat saker jag ska ha med mig. Ska möta Sofia typ 11:20 så ska gå lite efter 11. Så ska vi till city gross och ladda busskort och sen ta en buss in till Kungälv och sen till Landvetter då ;)

Så blir att va barnvakt hela dagen och sen sova där i natt oxå. Så de blir mysigt! :D

Måste gå nu så jag hinner. Lovar att uppdateringen ska bli lite bättre när jag kommer hem igen. ;)

Ha de bra. Puss <3


Några bilder från igår:




Lukas :)<3 
       

Av Victoria Eliasson - 15 juni 2012 19:05

Hejhej :) Hemma nu då. Kom hem för en halvtimma sen typ, elr nått ;)

Var då barnvakt hela dagen. De va skojj :) Han är väldigt lätt att ta hand om oxå så de va inte direkt jobbigt. Så lekte med honom hela dagen. Vaknade kl sju oxå.. -.- Men han ville ju höra en saga.. haha så va gör man inte liksom!? xD Igår kväll kollade jag fotboll med hans bröder, elr ja mina kusiner egentligen :p Haha ja men de va la skojj. Är inte direkt intresserad av fotboll :p Haha men lite mysigt så.

Ska alldeles strax äta och sen kanske fixa lite saker som jag ska ha med mig imorn oxå, elr så gör jag de imorn.. Ja får se :p Åker någon gång runt tolv halv ett. Bussen går typ halv ett elr ett. Vet inte vilken buss vi tar ännu ;) Får la ta och snacka Sofia sen kanske och bestämma lite ;) Men ska äta nu. Så hörs väl imorn innan vi åker ;) Ha de. Puss :*

Av Victoria Eliasson - 14 juni 2012 18:17

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår iaf bra :) Detta får bli ett snabbt inlägg, har lite bråttom.. :(

Idag har jag jobbat hela dagen, började sju då som vanligt och slutade fem. Så kom hem för typ en timma sen. 

Nu har jag duschat och håller på att ta fram lite saker jag ska packa. Ska åka till mina kusiner i Kode ikvälll. Tåger går sju.. Haha så har lite bårttom som sagt ;) Imorn blir det nämligen att sitta barnvakt för den yngsta brodern :p Men de blir skojj! Kommer hem imorn eftermiddag elr nått. Sen på lördag åker jag och Sofia till mina andra kusiner som bor i Landvetter. Blir då att passa dom hela dagen och stanna där till söndag. Men måste verkligen dra nu. Ha en go kväll och en bra dag imorn :D Puss :*

Av Victoria Eliasson - 13 juni 2012 11:54

Heej på er! :D Nu är det äntligen sommarlov!! :D Helt underbart, ska bli så grymt gött!!

Kom hem för en liten stund sen, efter en väldigt kort avslutning i skolan.. Började ju då dagen med att gå upp och fira mamma. Mina syskon banga ur, så de blev jag som fick göra de själv. Ja elr pappa hurra för henne.. haha tråkmånsar!

Hon fick iaf ett halsband av mig ;) Tror hon har det på sig nu, så ni får se en bild en annan gång. Ja om ni nu vill de ;)

Sen gick jag iaf och la mig igen :p haha. Somna aldrig så låg vaken i typ två timmar.. -.- Fixa mig sen och fick bråttom som vanligt.. Typiskt mig! Iaf så stack jag hem till Sofia och vi cykla till tåget som va inställt. Segt, men vi tog bussen och kom bara någon minut sent ;) De va rätt meningslöst att gå dit egentligen tycker jag. Gjorde inget! Fick lite fika av vår gullig lärare :D Sen satt han och snacka om att han tyckte om vår klass och att vi skulle få ha ett bra sommarlov.. De tog en kvart! Haha sen gick vi till aulan med hela skolan. Så hade en rektor ett litet tal och vi sjöng två sånger. Sen blev det SOMMARLOV!! Så hade egentligen kunnat skippa det, men det hör ju liksom till ändå ;)

Nu ska jag byta om och sen ska jag och Sofia gå på promenad med hundarna. Förvånade? :p Haha ska hämta en bok oxå som jag beställde till mamma i måndags. Så får hon den när hon kommer hem ;)

I kväll ska vi ha typ litet "kalas" för henne. Så mormor, morfar och min moster kommer typ. Kanske någon mer. Så de blir lite skojj :) Ska dra nu. Tänkte försöka fota lite sen. Inte så fint väder iofs, men regnar inte iaf ;) Så kanske kommer lite bilder sen :) Ha de. Puss :*


 

Av Victoria Eliasson - 12 juni 2012 22:12

Hej hej :) Haft en bra dag? De har jag haft iaf ;)

Var ju först i skolan. Blev en väldigt soft dag! Började 9:40 medmänniskors miljöer. Såg på en sjukt tråkig film och hade betygsnack. Jag fick C btw! Hihi glad :D Sen när alla snackat, frågade vi om vi fick gå och de fick vi. Så slutade 10:20, så blev typ 40 mins lektion! Helt okej dag :p Sen drog jag hem. Stack in till affären på vägen och köpte en liten daim tårta och ett kort. Mamma fyller nämligen år imorn ;) Så stack jag hem, slängde i mig lite mat.. och stack till jobbet ;)

Jobbade mellan 12 och 19. Så blev rätt länge. När jag kom hem duschade jag och åt lite snabbt. Haha för sen gick jag ut på promenad med Sofia ! :D Så stog vi och snacka en stund efteråt, och började köra typ agility med hundarna. Lite stolt över Nellie. :$ Hon har blivit as duktig! Hon stannar när man går iväg och hoppar över saker när man säger till henne :D Så de va skojj :D Kom hem typ vid nio. Sen dess ahr jag inte gjort något typ.

Tänkte lagt mig tidigt ikväll.. men blev inte riktigt så. Men ska lägga mig nu iaf. Blir att gå upp äckligt tidigt.. -.- Haha väljer de iofs på sätt och vis själv. Men ja ställer klockan på 3:55 typ..Inte jättelockande precis.. Haha får se om jag kan ta mig upp. :p Men vill fira mamma innna hon går till jobbet liksom.. och hon börjar kl 6. -.- Men går väl och lägger mig efteråt igen så kan nog överleva ;)

Vi hörs imorn någon gång :) Puss god natt :*


Av Victoria Eliasson - 12 juni 2012 10:00

Tänkte ju tipsa om en blogg som jag läser. Tjejen heter Stina, på sin blogg skriver hon om allt möjligt, typ sitt liv och sånt ;) Najs blogg så titta gärna in på den :D

http://stinamaria.bloggplatsen.se/ 

Klicka på länken här ovanför så kommer ni direkt till hennes blogg ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards