victoriaeliasson

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 14 januari 2013 22:15

Hej på er! Nu har jag suttit och pluggat non stop sen klockan fem ungefär.. Rätt segt asså.. och sen när jag funderar på vad jag lärt mig så kan jag faktiskt inte svara på de. haha (N) Men har iaf läst igenom och gjort anteckningar på dom typ 30 sidor för omprovet. 

Ja fick förresten veta att jag ska ha de om en vecka, på måndag.. -.- har prov nu på fredag också så vet inte riktigt hur detta ska gå till. Men han sa att det var enda chansen, så då måste jag ta den! 

Ja som ni vet så hade jag ingen bra dag idag. Det mesta gick skit faktiskt. Bla för att jag fick veta att jag ska gå till halv fem varannan torsdag och ingen av mina vänner går med mig. och sluta halv fem är inget kul. Så ja det bidrog till mitt dåliga humör. 

Sen när jag skulle hem satt jag och väntade på tåget, men 20 min efter att det skulle gått kommer konduktören och säger att det är inställt så vi får ta nästa avgång.. lite surt när man suttit och väntat! aja så är de.. 


Nu tänkte jag iaf lägga mig så jag orkar upp imorn. Börjar elva, men tror jag går upp ganska tidigt så jag hinner plugga innan skolan också (Y) En del tränar innan skolan.. jag pluggar -.- hehe 

Har nog inte mkt mer att skriva nu faktiskt. Hörs imorn och hoppas på en betydligt bättre dag då!

En vääldigt positiv sak med morgondagen är iaf att Sofia kommer till skolan!! :DD (Y) Hon var hemma idag och det diggar vi inte! O.o 

Godnatt :* 


 

min fina mat ro :o 

Av Victoria Eliasson - 14 januari 2013 13:57

Är på riktigt dåligt humör just nu. Känns inte som min dag idag.. Riktigt ont i huvudet och munnen också (n) så ingen kul Victoria som sitter här.
Väntar på att min sista lektion ska börja och sen ska jag hem och plugga..

Ovido - Quiz & Flashcards