victoriaeliasson

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 11 januari 2013 20:12

Sitter framför tvn nu med familj och glor på tråkigt program.. Men ska alldeles strax ut på en skön kvällpromenad med Sofia :) gött!
Dagen idag har varit helt ok. Självklart jobbigt när man ska prata massa första lektionen men jag klarade mig ganska bra ifrån det. Med att hålla med alla andra (Y) hehe.
Gjorde typ inget kul alls annars faktiskt. Eftersom jag inte kunde spela idag åkte jag direkt hem efter skolan. Och då blev de plugg.. Höll på några timmar men de är ju sjukt tråkigt! :( men ja nu sitter jag här och ska gå och byta kläder nu ;)
Hihi ja en bra kväll :*

Haha vilken bild..

Av Victoria Eliasson - 11 januari 2013 07:14

Godmorgon! :) sitter på tåget nu.. Sjukt trött! Har inte sovit så värst bra i natt :( väldigt jobbigt att äta nu så lär bli väldigt jobbigt den första tiden iaf :( (n) men men jag har ju typ valt de själv ;)
Idag får vi ny lärare på vård och omsorgen. Lite tråkigt faktsikt, han va ju lite speciell men gillade honom :) så får se hur de blir.
Sen är allt som vanligt tror jag.
Blir dock ingen spelning för mig idag :'( väldigt svårt att spela och svälja, när det tar hundra år att svälja liksom.. :(
Så får la vara hemma och öva på de och hoppas att jag åtminstone kan nästa fredag :/
Aja ha en bra dag så hörs vi :)

Ovido - Quiz & Flashcards