victoriaeliasson

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 19 januari 2013 19:41

Madagaskar är på och alla är som förhäxade xD hihi gulligt! Nu blir det mys med kusinerna :*

Av Victoria Eliasson - 19 januari 2013 14:17

Hej hallå! :) Hoppas allt är bra med alla!? :) Jag mår iaf prima (Y) 

Idag har det inte hänt så mycket, var och handlade lite med mamma tidigare idag. och nu har jag precis varit ute på en promenad med Sofia :) Riktigt fint väder idag, men dock svinkallt! 

Hinner egentligen inte sitta här nu, ska åka om typ 10 min. Men ett snabbt inlägg går nog ;) 

Ja jag och Linnea ska då till våra kusiner nu. Ska vara med dom hela eftermiddagen/kvällen. och ikväll kommer även Daniel. Våra föräldrar ska bort tsm så då blir jag "barnvakt". hehe men de är lite mysigt. Så ska typ se på film osv ;) 

Så blir nog bra. Hade verkligen behövt plugga.. men det hinner jag inte idag :( Aja får ta igen det imorn. 

Ha en bra dag ;) Puss :* 

 

 

riktigt fint där nere idag :) 

Ovido - Quiz & Flashcards