victoriaeliasson

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 3 januari 2013 20:25

Hejj! :) Nu har Sofia åkt hem då. Efter en rätt bra stund hitta dom till slut hit :p Haha men det har varit en riktigt rolig och mysig dag med henne! :* 

Hos tandläkaren imorse tog jag först bort gummibanden, vilket va as skönt! Sen gjorde jag en sån där fruktansvärd avgjutning. Fick kväljningar ett antal gånger :s Sen fick jag nya större gummiband :( men dom känns inte så mkt iaf så det är skönt :) 

Ser på någon humor sak just nu på tvn. Halv skoj kan jag ju säga.. Alla andra är hos farmor, men hade ingen lust att gå dit när Sofia åkt hem. Så ja de blev att se på tv ist :p 

Imorn har jag ingen aning om vad som händer. Så får la se de ;) 

Är sjukt trött iaf, skulle lätt kunna somna här och nu.. haha aja, ha en bra kväll :* 




 



Av Victoria Eliasson - 3 januari 2013 09:15

Godmorning :* Idag ska jag ju då till tandläkaren nu på morgonen.  Ska la vara där typ lika länge som förra veckan. Vet faktiskt inte vad dom ska göra, men hoppas inte på fler gummiband, fortfarande jobbigt att äta (N) 

Sen ska jag iaf träffa underbara SofiaO! :D Åh saknar den tjejen så sjukt mkt!! Så ska bli riktigt kul att se henne igen! :)) Vet dock inte vad vi ska göra, men det kommer vi nog på när hon är här x) hehe 

Men ska åka alldeles strax så måste gå. Vi hörs senare :* 


     


Ovido - Quiz & Flashcards