victoriaeliasson

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 12 januari 2013 20:45

Hej hopp! :) blev inget kalas för mig. Har väldigt ont i munnen och jobbigt att äta riktig mat osv. Så skönt att vara hemma :)
Ligger i soffan med Daniel och Carro och ser på solsidan och käkar godis :) hehe gott!
Vi hörs :*

Av Victoria Eliasson - 12 januari 2013 15:23

Hejsan! :) sa igår att jag är väldigt emot att plugga på lördagar, söndagar är okej. Men inte lördag för då.. ja.. nej jag vet inte egentligen. Haha men tycker inte att det är en pluggdag iaf x) Men det blev så idag. Hade inte så mycket att göra så jag tänkte att jag kunde få gjort något arbete iaf. Så skickade in ett. Känns skönt med en sak mindre att göra.. ;) Ganska mkt nu redan.. :( (N) Så just nu fokuserar jag på provet på fredag. Sen har jag två hyftsat stora inlämningar veckan efter. Så det finns ju att göra liksom. 

Just nu har jag målat om mina naglar. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske fortsätta plugga en stund eller nått sånt. Ikväll ska jag eller vi till min kusin som har kalas :) Blir la trevligt, hoppas jag.. haha nej men det blir bra :) 

Ska vänta på att mina naglar torkar nu och sen anatgligen gå tillbaka till mitt pluggande.. 

Ha en fortsatt bra lördag ;D 


 

Ovido - Quiz & Flashcards