victoriaeliasson

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 16 januari 2013 20:00

Hej :) Idag har varit en rätt okej dag tror jag. Minns knappt vad vi gjort.. men började göra en skuggteater på första lektionen. Ska köra Törnrosa med Steph och Sofia ;) Haha lite kul sådär, jag är ju inte särskilt kreativ, haha men de blir nog bra ;) 

Sen gjorde vi inte så mycket, det vanliga typ. slutade 20 min tidigare, dock missade jag mitt tåg med typ tre min.. -.- så tog bussen ist. Men det gick la bra det också :) 

När jag kom hem stekte mamma pannkakor till mig 0:) hehe gulligt! och sen har jag pluggat sen typ halv fyra. Samhällskunskap hela kvällen. Riktigt segt kan jag säga! Men känns som att jag börjar kunna provet lite nu iaf (Y) 

Nu ska jag ta en paus och gå ut med Sofia. Kan verkligen behövas! Behöver prata med någon på riktigt, och inte bara prata om finanspolitik hela tiden! :o 

så det ska jag göra nu. Sen kanske jag pluggar en stund till. Får se det :) 


 


mitt extremt fina slott som Törnrosa ska få bo i ;D hihi

Ovido - Quiz & Flashcards