victoriaeliasson

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 18 januari 2013 17:57



Det är en jobbig känsla när man träffar gamla vänner som tror att allt är som förr.

Att man fortfarande är dom gamla vänner som man en gång var. Att ingenting har förändrats. Men det gör faktiskt det, allt förändras. Tider förändras, saker förändras och framför allt, människor förändras.

Man kan inte bara låta bli att träffas på flera år och sen de gånger man ses, bara låtsas som att allt är som det en gång var. Att man bara kan börja prata om precis vad som helst! 

Det funkar faktiskt inte så. Men det bevisar bara ännu tydligare att du inte förändrats ett dugg.

Du är precis samma person som du var då, alltid så mycket bättre än alla andra.. 

Men mycket har förändrats de här åren.

Jag har förändrats. Jag är inte den person som jag var då och jag ser allt med helt andra ögon nu. 

Jag och du hör inte ihop. Vi har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. 

Av Victoria Eliasson - 18 januari 2013 10:48

Sitter på tåget hem nu. Morgonen började halv bra med inställda och för fulla tåg. Men kom till slut till skolan och vi hade en rätt rolig vård och omsorgs lektion. Sista dagen med våran gamla lärare idag.. Väldigt tråkigt faktiskt!
Sen hade vi samhällsprov. Tog typ 25 min att skriva. Och de jag super bra! Kändes iaf så xD svarade på alla frågor och mer än hälften var jag säker på så de är as bra! :D
Nu ska jag hem och plugga svenska, sen blir de in till Kungälv och spela, för de kan jag igen! (Y)
Annars vet jag inte vad som händer idag ;)
Hehe står en typ ett-två åring och leker tittut med mig xD haha söt!

Ovido - Quiz & Flashcards