victoriaeliasson

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 23 januari 2013 17:24

Usch är så trött på allt plugg! Har varken ork eller lust att göra det längre. 

Men jag vet också att om jag inte gör det så får jag skit för det i slutändan ändå.. så egentligen bästa lösningen är att plugga, men man måste ju faktiskt överleva stunden också.. (Y)

Iaf så har la dagen idag varit bra. Gjorde inte så mkt egentligen. Fortsatte med vårt skuggspel och vi är inte klara, men närmare slutet iaf xD hehe. 

Sen snackade läraren med mig om mina praktikuppgifter, och.. hon gillade de jätte mkt! :D Hihi *riktigt glad!* 

Hon sa att det var mot de högre betygen (Y) vet ju dock inte hur höga hon menar. Men jag är glad om jag får ett C iaf, säger ju inte nej till ett högre förstås, men får jag mindre blir jag faktiskt riktigt besviken! 

Det hade tagit en bra stund för henne att läsa igenom igår, kanske för att det var på 18 sidor dataskrivet.. haha men hon ville ha det utförligt och då fick hon de! ^^ Så nu är det bara att invänta att hon ska snacka med den andra läraren och att de ska sätta ett betyg! :s lite nervöst är det ju allt.. 

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Funderade på att gå ut med Sofia. Men jag får liksom ingen kontakt med henne, så kanske inte blir något (N) Men får se ;) Ska allt försöka komma på något sätt att få tag på henne, haha ^^ 

ha en bra kväll :* 

btw ledsen, har ingen bild :( 


Ovido - Quiz & Flashcards