victoriaeliasson

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 20 januari 2013 16:35

Heej! :) Dagen idag har varit rätt bra :) Pluggade först på förmiddagen, inför mitt prov imorn. Tog två timmar att lära mig antiken.. ändå okej eftersom det var på två hela a4 när jag hade förkortat det. -.- 

Sen runt halv ett åkte iaf jag, mamma och Linnea till mormor. Var ju då dags för den årliga julgransplundringen. Hehe ja det är ju tradition! ;) 

Så kom just hem därifrån. Väldigt mysigt faktiskt. och nu ska jag börja plugga igen! Har bara medeltiden kvar och det är bara ett a4. så går la lite fortare kanske.. Hoppas på det! och sen är det bara att ladda för imorn och hoppas att jag inte glömmer det under natten (Y) 

Lite bilder från idag :) 


     
 
fick som vanligt gå runt och leta efter ett paket ;) ja idag fick jag typ block och en penna. 


Den årliga fiskdammen (Y) hihi alltdi lika uppskattad xD 
               

nu blir det plugg med godis xD 

känner mig nyttig denna helgen... -.- hehe 

Ovido - Quiz & Flashcards