victoriaeliasson

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 22 januari 2013 21:14

Nu har jag pluggat ett bra tag. Känns det som iaf.. Borde hålla på en stund till, men det är så tråkigt just nu och då får jag ändå inte gjort så mycket. 

Dagen idag har varit rätt bra, på historian bokade jag in mitt omprov, blev vecka sex. As bra, för den veckan är yrkesvecka- ingen aning vad vi ska göra. Men inga lektioner då iaf. Så inte så mycket att göra. Och jag får gjort det innan lovet (Y) 

På idrotten hade vi någon fysaktig sak. Tävlade iaf mot varandra i grupper och jobbigt var det! Men min grupp var så duktig så vi vann! :D hehe egentligen ingenting speciellt att vinna, eftersom det bara var en lektion. Men själva känslan att vinna! Hahah den är go ^^ 


Nu orkar inte jag göra något mer idag.. haha ^^ Så ska göra så lite som möjligt resten av kvällen (a) Är så trött hela tiden och jag har verkligen ingen aning varför.. :(  Men det är ju skönt, men jag förlorar så mkt dyrbar tid på de (N) Aja nu blir det nog någon serie ett tag=mitt nya liv! Haha god natt :* 

 

 

Av Victoria Eliasson - 22 januari 2013 10:13

Godmorgon! På väg till skolan nu, börjar typ 11. Idag tog jag faktiskt en hel sovmorgon! (Y) hade inget speciellt att plugga så sov ist. Vilket var väldigt skönt!

Igår hade vi ju då en ny lärare på vård och omsorgen. Asså, det var något speciellt med henne. Men jag kan inte säga exakt vad det var, men ja har ju bara sett henne en gång. Så blir förhoppningsvis bra. Iofs tyckte jag Jonas var väldigt konstig -vilket han faktiskt var- men jag tyckte jätte mkt om honom efter ett tag ändå.
Så får hoppas att det blir samma med henne :)
Sen hade jag omprov. Gick inte så bra som jag trodde att det skulle gjort. Men betydligt bättre än förra gången, så får hoppas att det räcker för ett E.
På kvällen hade jag orkester igen. Riktigt kul att börja!

Nu är vi snart framme, så ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards