victoriaeliasson

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 17 januari 2013 18:39

Hejhej! :) Idag slutade jag då halv fem eftersom vi hade naturkunskapslab i halvklass.. Det var ganska tårkigt, eftersom vi faktiskt inte labbade utan vi tog blodtryck, lungkapacitet osv. 

Tåget hem var smockat! Jag skojar inte, har nog aldrig sett ett så fullt tåg! De va "kö" utanför alla dörrar med folk som ville komma på. Efter mycket om och men kom jag på, men jag stog i trappan upp och trängdes med konduktören.. Ja tur att det bara tar 15 min att åka hem! :o 

Nu har jag pluggat lite, gjorde färdigt min fördjupningsuppgift om mobbning. Ska in nästa vecka så skönt att ha det gjort. Så kan jag bara fokucera på mina prov nu. Mamma har precis förhört mig på samhällsprovet. Tror jag kan det ganska bra, iaf 97-98%. Så ska läsa igenom det någon mer gång nu och hoppas på det bästa! (Y)

Egentligen borde jag fortsätta med svenskaprovet, meen.. jag vill inte överarbeta min hjärna.. xD hahah nej men ikväll tänker inte jag plugga på något annat än samhäll. Så ska bara ligga och lata mig, för det var länge sen jag gjorde. Så kanske blir någon film eller nått sånt :) 

Ha en bra kväll :* 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards