victoriaeliasson

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Victoria Eliasson - 9 januari 2013 22:18

Efter att ha pluggat fyra timmar tog jag mig en lång promenad. Riktigt skönt att vara ute och gå själv på kvällen och bara kunna tänka (Y)
Så är rätt nöjd med min eftermiddag/ kväll. Nu ska jag soova :)
Tagga morgondagen, då gäller de!!
Sov gott :*

Av Victoria Eliasson - 9 januari 2013 15:52

Halloj! :) Dagen idag har vart rätt skön faktiskt. Hade tre olika lektioner med samma lärare. och "temat" idag var att leka! :D Hihi vi spelade yatzy, lekte fruktsallad och hela havet stormar- vilket inte gick jättebra för vi var bara fem personer i gruppen- spelade massa barnsliga spel på bolibompawebben och lite andra saker x) Haha kul att bara få leka en hel dag (Y) 

Sen gjorde vi inte så mkt mer egentligen. Har dock kommit på en sak.. att jag är väldigt trött på större delen av min klass. Asså när dom inte ens kan vara tysta en minut så läraren har en chans att säga något så har det verkligen gått för långt! Det är så sjukt störande. Jag säger inte att jag alltid är knäpptyst på lektionen, men jag respekterar iaf när någon annan pratar! Blir bara så trött! -.- 

Nu ska jag iaf sätta mig och plugga samhäll. Prov nästa fredag så dags att börja nu. Men problemet är att jag inte vet vad jag ska kunna :( Men får lösa de på något sätt ;) 

Vi hörs :* 

 

 

mitt hus xD 

 

Haha vårt fina försök att bygga ett fia med knuff. 

 

   

syns inte så mkt tyvärr :( 

 

Ovido - Quiz & Flashcards