victoriaeliasson

Alla inlägg under januari 2013

Av Victoria Eliasson - 8 januari 2013 21:19

Hejhej :) Ja då var första dagen i skolan gjord. Den var inte så jobbig faktiskt ;) 

Men känns lite sådär eftersom jag redan har en del att göra, med tanke på att jag har två omprov att göra, ett prov nästa vecka, inlämning om två veckor och började på ett grupparbete idag. Så känns som det kommer bli grymt mkt plugg denna terminen.. (NN) Men får helt enkelt ta en sak i taget och hoppas att det funkar :) 

Fick även mina bilder idag som jag framkallade i helgen. Blev jättefina! :) Så nu är det bara att klista in dom och fixa allt de där. Men det tar mkt tid så det får jag la göra när jag är pensionär.. 

Tänkte snart krypa ner i min säng och titta på några avsnitt av vänner ;) HIhi god natt :* 


Försöker glömma någon man älskar är som att försöka komma ihåg någon du aldrig träffat ..

Av Victoria Eliasson - 8 januari 2013 20:57

Läste denna texten som är skriven av en tjej. Rätt kul för jag har också gjort nästan alla av dom sakerna som hon skriver om ;) hehe. Men tyckte om denna texten för den stämmer liksom, tycker ialla fall jag ;) 


När jag var liten brukade jag lägga mina armar i min tröja för att låtsas att jag inte hade några armar. 

Jag brukade starta om tv-spelet varje gång jag visste att jag skulle förlora. 

Sov med alla mina mjukisdjur så inte en av dem skulle känna sig utanför. Hade en sån där penna med fyra färger och försökte trycka ner alla samtidigt fastän jag visste att det var omöjligt. 

Det svåraste valet i livet jag kunde stå mellan var om jag skulle spela super mario den klassiska eller den med hästen. Brukade gömma mig bakom dörrar för att skrämma någon men oftast slutade det med att jag gav upp för att det tog för lång tid för dem att gå förbi. 

Att låtsas sova var standard då det bästa som fanns var att någon skulle böra en till sängen. Brukade tro att månen förföljde bilen. När två droppar föll på bilrutan så såg jag det som en tävling, den droppen som först kom ner hade vunnit. 

Satt vid datorn enbart för paint och den enda man behövde ta hand om var sin tamagochi. De ända falska vänner vi hade var våra osynliga låtsasvänner. Sjunga i duschen var ett måste, men nu bestämmer man livsviktiga beslut där. Kommer ni ihåg när vi var barn och vi längtade till att bli stora? Vad tänkte vi med egentligen? ;o 

Av Victoria Eliasson - 8 januari 2013 15:09

Som jag trodde fick jag F på svenska provet så blir omprov på de också nu snart.
Ska verkligen försöka denna terminen!! Inga fler F!
Iaf har jag haft en jättebra dag annars, fick äntligen träffa dom underbara personer som jag saknat så länge! Hade en kul historia lektion med dom x) haha så känns bra att börja igen, än så länge ;)
Nu ska vi ha idrott med teori (Y)

Av Victoria Eliasson - 8 januari 2013 10:09

Godmorgon! :) då va jag påväg till skolan. Rätt skönt att börja 11 första dagen. Slutar dock halv fem men ja..
Såg att hur många som helst skriver på Facebook hur otroligt trötta dom är! Är de bara jag som inte är så trött? Vaknade ändå halv sju.. :/
Aja får nog tillbaka svenska proven idag har jag hört. Vill verkligen inte det! Det blir nog andra provet jag får F på under en vecka.. (N) men får väl hoppas på de bästa än så länge.
Ni får ha en bra dag i skolan! :)

Av Victoria Eliasson - 7 januari 2013 20:15

I'll be there for you 

when the rain starts to fall 

I'll be there for you 

like i've been there before

I'll be there for you 

cos you're there for me too

 

No one could ever know me

no one could ever see me

Since you're the only one who knows 

what it's like to be me

Someone to face the day with

make it through all the rest with

Someone i'll always laugh with

even at my worst

I'm best with you, yeah 

 

 

 

Av Victoria Eliasson - 7 januari 2013 18:23

Hejj :) Min dag idag blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Hade planerat en mysig hemmadag, med kanske lite plugg. Hur mysigt det då kan bli.. :p haha 

Men imorse märkte jag att ett av gummibanden var borta. Antagligen svalt de.. :s men iaf så fick jag åka till Stenungsund och fixa de. Så hela dagen blev förstörd :( Men jag tog Linnea med mig så vi gick iaf i några affärer :) 

Kom hem typ halv fem.. så sen dess har jag inte gjort så mkt, sett några avsnitt av "vänner" och kom precis in från en iskall promenad med mamma.. Men rätt skönt ändå faktiskt ;) 


Så imorn börjar skolan igen då.. Känns helt okej faktiskt. Har ju saknat en del väldigt mkt, så det blir skoj att träffa dom igen iaf (y) Men pluggandet har jag inte saknat! 

Det har varit riktigt skönt med lov! Har gjort massa roliga saker så nöjd med detta lovet eller vad man ska säga ;) haha, men allt roligt har ett slut. Så ja, men bara halv tiden kvar nu, ett och ett halvt år. (Y) Ojoj.. inte långt faktiskt.. :D


Aja ska la göra något annat nu kanske. Typ se några fler avsnitt av vänner :D Riktigt kul serie!  

Åh är så sjukt förkyld :( Igen.. har la vart de sen praktiken, och de är typ 20 veckor sen... :o

Ja men ha en bra kväll :*  

 


Av Victoria Eliasson - 6 januari 2013 13:36

Today i caught myself smiling for no reason...

Then i realized i was thinking about you. 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards