victoriaeliasson

Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria Eliasson - 7 juli 2012 20:14

Hejhej :) Hoppas ni haft en bra dag!? :) Det har jag iaf ;)

Hemma nu igen då. Kom hem för typ en timma sen kanske ;) ÅKte då upp till Lysekil imorse. Jag övningskörde hela vägen! :D Var först på Nordens Ark en stund. Elr gick la runt där runt 3 timmar skulle jag gissa ;) Var lite mysigt, såg en del gullig djur. Sen åkte vi till Smögen, var inte där så länge. Men åt där, och så köpte jag två böcker. Kosta 25 kr styck! :D Sen åkte vi runt lite och sen åkte vi hem ;)

Så hoppa jag av lite innan vi kom hem, så stack jag till Andreas. Där jag skulle "passa" huset i typ 1 ½ vecka. Så gick dit och fixade lite saker typ ;) Så gick jag förbi Sofias hus och just då kom hon hem, så gick med henne ut på en promenad ;) Så kom typ precis hem.

Så sitter just nu och ser på Sommarkrysset ;) Lite mysigt :) Sen vet jag inte vad som händer faktiskt. Inte imorn heller ;) Tänkte nog lägga upp lite bilder från idag sen. Måste kolla igenom dom först och hämta min laddare, för min data dör alldles strax.. x) Haha intressant va!? x)


Men ha en go kväll, vi hörs :) Puss :*



Av Victoria Eliasson - 7 juli 2012 08:24

Godmorgon :) Hoppas ni hade en bra dag igår och så :) Orkade inte blogga något mer efter de första.

Det hände inte så mkt igår ändå. Jag och Linnea bakade en tårta till mamma, för hon fick semester igår ;) Sen kolla vi på tv på kvällen och ja de vanliga typ ;)

Idag ska vi till Lysekil..tror jag det var!? Haha ja så bra koll har jag ;) Jaja ska till Nordens ark och gå runt där en stund tror jag och sen typ kolla lite i Lysekil. Får se lite vad som händer ;)

Så nu ska jag alldles strax hoppa in i duschen, sen blire att äta frukost och byta kläder och sånt ;)

NI får ha en bra dag, så bloggar jag la när jag kommer hem igen :) Puss :*



Av Victoria Eliasson - 6 juli 2012 12:44

Hej på er! Vad gör ni? 

Jag har så sjukt tråkigt! -.- Håller på att mögla bort här.. Pappa kom in till mig typ halv nio och sa att jag skulle börja måla innan det började regna.. -.- Men jag började en timma senare, hehe ;) Men de har fortfarande inte börjat regna! Ville ha sovmorgon :( Jaja. Så målade iaf i typ 1 ½ timma. Min arm höll på att gå av flera gånger. Stog och målade rakt upp typ . Målade huset då om de var någon som missa de ;) Sjukt jobbigt iaf! Typ ont i axeln elr nått nu..

Men har iaf suttit här på mitt rum i nästan två timmar nu. Haha har verkligen ingenting att göra :o

Får la ta och sätta på en film elr läsa en bok elr nått sånt. Kan ju inte sola heller liksom.. jag har iaf aldrig testat att göra det när det är mulet. Men det kanske går!? Inte vet jag ;)

Nej men får hitta på något nu innan det börjar växa mossa på mig! Vi hörs senare :) Puss :*


 

Av Victoria Eliasson - 5 juli 2012 22:57

Hejsan! :D Inte gjort så mkt sen sist ;) Haha förvånande.
Men för en stund sen kom jag på att jag kunde redigera lite bilder. As roligt när man vet hur man vill ha de! :D

Ja jag har ju då inte tagit bilderna själv, men jag har klistrat ihop olika bilder och sen skrivit dit en text ;)

Ja men kanske slutar med det snart, tänkte nämligen lägga mig ganska snart ;) Det är ju en dag imorgon oxå liksom ;)


Men ni kan ju få se två bilder jag gjorde ;) Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet! :) Detta får oxå bli dagens visdomsord tänkte jag ;)

Godnatt iaf, vi hörs imorn :*



På denna tog två bilder och satte ihop :)


   

Av Victoria Eliasson - 5 juli 2012 20:41

Hellu! :) Hur mår ni? Själv mår jag great. (y)

Haha kom hem för typ en timma sen, från en jättemysig dag i stan med bästa Sofia! :D Ni kanske vill veta vad vi gjort!? :) Ja om ni inte vill, så får ni la sluta läsa nu ;)

Kom iaf till Sofia typ 10:15. Haha hade tänkte att vi typ skulle gå då någon gång, men hon var långt ifrån färdig x) Haha duktig på att planera tiden ;) Så jag satt iaf i solen med hennes hund en stund. Haha mysigt de oxå iofs ;) Haha sen så fick vi springa till bussen, som ändå inte kom -.- Men kom iaf med tåget tillslut, med typ en minuts marginal ;) Inte mkt tid men vi hann iaf! I göteborg sen då, så orka vi inte vänta på spårvagnen, så vi gick bort till bion. Tog la en kvar elr nått sånt :)

Haha kom fram samtidigt som vagnen! Så köpte vi biljetter och sen stack vi ut och shoppade. Dock hittade jag  inte den bikinin jag ville ha! :(( Jätte synd verkligen. Så sjukt snygg!! Köpte inget annat heller, tänkte vänta till tisdag :)

Men Sofia hitta iaf lite saker. Sen åt vi lunch på pizza hut. Aldrig gjort de förut, men as gott verkligen! :D

Så kolla vi i lite fler affärer. Sen drog vi till bio ;) Jättebra film faktiskt! :D Både sorlig och typ rolig, verkligen värd att se! Ja om man gillar sån typ av film ;) Elr fastän du inte gör de, se denna!


Japp så nu är jag hemma iaf ;) Vet jag inte vad som händer.Får la lägga mig om jag inte kommer på något bättre.. x) haha!

Imorn har jag inte heller någon aning vad jag ska göra. Får la ta sovmorgon och se vad jag känner för sen ;)

Men ha en go kväll. Puss :*


Bikinin jag vill ha. Är den inte bara för snygg!? :o

 
Chillade lite med Champis, han ville dock inte vara fotomodell ;)
   
Pizza hut <3
   


Sämst bilder, jag vet. But just the phone :|

Av Victoria Eliasson - 5 juli 2012 09:10

Godmorgon :) Hoppas ni sovit gott, det har la jag typ gjort. Ja ganska iaf ;)

Precis duschat nu, så ska alldeles strax byta om, fixa mig ooch sånt och sen äta frukost. Sen drar jag då till Sofia. Inte fått tag i henne ännu, haha tror hon sover ;) Men får la gå dit och hoppas att hon är vaken x) Men de är ju en timma kvar, så de lär hon la va då ;)

Så ska vi gå i stan och kolla lite och sånt. Jag ska kolla efter en bikini jag sett, hoppas den finns kvar ;) Sen i eftermiddag blir det bio då :) Så de blir en mysig dag :D

Märkte att det är as varmt juh! :D Typ 20 grader redan liksom, lär mig en varm dag idag oxå (y)

Jaja måste sticka nu ;) Ha en grym dag alla! :D Puss :*


Här får ni en bild på min urgullig kusin :) Älskar henne! :*


 

Av Victoria Eliasson - 4 juli 2012 23:07

Hejsan :) Hemma nu då från min joggingrunda ;) Jag överlevde! :D Haha okej kom hem för typ 2 timmar sen. Aja men det gick rätt bra, med tanke på att det var så länge sen jag sprang oxå :) Så var la ute i typ 40-45 min kanske. Så sprang den mesta tiden iaf ;) Jaja nog om det. Kom precis in iaf. Har suttit på balkongen en stund, men det blev så kallt så fick gå in.

Ska snart lägga mig tänkte jag. Imorn blire la att gå upp runt nio typ. Sen drar jag till Sofia strax efter 10 ;)

Så vet inte om jag bloggar imorn, får se de ;)

Ha de bra iaf :) Puss :*


Av Victoria Eliasson - 4 juli 2012 18:56

Hej hej :) Läget? Shit va varmt de är då ! :D

Tänkte bloggat imorse, så började jag men jag hann aldrig färdigt. Så tänkte göra det nu ist ;)

Vi hade planerat att ligga på stranden hela dagen. Men imorse var det molnigt och inte så varmt. Så det var inte så skojj.Så vi åkte till Kungälv ist. Så köpte Linnea en present till en kompis, mamma en till pappa. Så gick vi i lite affärer och sånt :) Sen åkte vi iaf ut till havet lite efter 14 tror jag det var. As gött där ute! :D Typ inget folk,lite moln men jättevarmt liksom :D Så låg och sola i typ tre timmar ;D Badade även två gånger. Så det var riktigt gött! Då kändes det verkligen som sommar. Så kom hem för typ en timma sen elr nått sånt ;)

Nu ska vi precis ätit. Så vet inte vad som händer nu. Ikväll ska jag ut och springa med Linnea ;) Elr kväll, det är det ju, men lite senare. Framåt nio-halv tio kanske ;)

Haha har inte sprungit på as länge. Så tänkte börja med det ;) Men måste vänta en stund tror jag... 24 grader nu liksom, så lite varmt tror jag ;)

Imorn blire iaf stan med Sofia! :D Vet inte ännu när vi åker, så får la ta ett snack med henne ikväll ;) Kommer bli grymt :D


Om EXAKT 4 månader drar jag till TENERIFFA!!!!!!!!! :D:D:D:D AAAAHHH!!! Kommer bli så sjuuukt naajs :D Längtar så grymt mkt!!

Men kommer hända väldigt mkt innan dess ;) Så får la ta en dag i taget :) Men shit vad jag längtar!! Bara fyra månader :o det är ju as lite! typ 16 veckor tror jag :DD hihi


Jaja tror jag ska kolla upp pengar och sånt till imorn, sen får jag snart ladda för joggingturen. Haha kommer dö ;)

Vi hörs sen, om jag överlever ;) Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards