victoriaeliasson

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 20 juli 2012 12:19

Hejsan! :) Fick nyss veta att min kusin blivit sjukt, så kan inte åka dit liksom. :( synd! :((
Men nu är de soligt iaf! :D hoppas den stannar ett tag. Tror vi ska ut till havet snart. Ska äta om en stund så åker vi sen tror jag ;) så de blir bra. Länge sen jag badade.
Köpte en ny bikini på gekås, har inte ens använt den ännu :o får kanske chans till de idag (y)
Ska fixa lite mat nu ;) hörs senare. Puss :*

Cool kusin man har ;)

Av Victoria Eliasson - 20 juli 2012 10:09

Hellu :) Hur är läget? Själv mår jag bra ;)

Asså måste bara säga att min dator är helt sjuk! Min "riktiga" egna är ju oxå de, så använder bara skoldatan.. men nu har den oxå blivit helt cp.. den är typ as seg! -.- Så bloggar mest från mobilen, om ni ville veta ;) Men lite jobbigare att göra de liksom :(

Jja onödigt vetande typ. Haha ;) Iaf vaknade för typ, ja jag vet inte. runt nio iaf. Så nu har jag duschat och ätit frukost typ. Ska la snart byta om jag fixa mig och sånt ;) Sen runt.. ett-två kanske åker jag, mamma och Linnea till Kungälv. Jag ska fixa en sak bara, sen drar vi till Landvetter då som jag sa igår. Så blir att vara med mina kusiner en stund ;) Så de blir naajs :D (y) 

Vet inte hur länge vi stannar där liksom, så har inte planerat något mer för idag. Men får se ;)

Ska dra nu iaf ;) Ha en go dag. Puss :*  


  

Döör va fint hår!! Avundsjuk? Yes!!

Ovido - Quiz & Flashcards