victoriaeliasson

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 19 juli 2012 21:27

Hej hej :) hoppas allt är bra ;) själv är jag väldigt trött på regn.. -.- varje gång jag är ledig regnar det! Regnar iofs när jag inte är ledig oxå men ja ni fattar.

Inte gjort så mkt idag. Var ju ledig, men minns knappt vad jag gjort.. :s jo jag bakade tunnbröd förut med mamma ;) mysigt! sen har jag typ varit ute och gått och ja inte så mkt.
Hade inget att göra förut så hitta ett pussel som jag fick för typ hundra år sen men aldrig lagt det.. Nu fattar jag vrf.. Världskartan på 3000 bitar ;) Najs! Så sjuukt svårt! -.-
Nu sitter jag iaf i soffan och ser "Hawaii Five-0" elr reklam just nu. Men de är bra ;)
Imorn blire att åka till mina kusiner i Landvetter en stund. Så de blir riktigt Najs :D
Men börjar nu igen ;) hörs puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards