victoriaeliasson

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 13 juli 2012 13:58

Hej på er! :) Hoppas ni mår bra. :) och hoppas ingen råkat ut för något hemskt- fredag den trettonde idag ju.. :s x)

Ett tag sen jag bloggade nu, men har ju inte varit hemma. Kom hem igår kväll, men orkade inte plocka fram datorn som låg inlåst. Så tänkte berätta lite nu om vad vi gjort ist ;)

Åkte då upp till Dalsland i onsdags. Vi hade bokat ett vandrahem innan vi åkte, men när vi kom dit så blev det lite ändrade planer så vi tog iaf in på ett annat. Sen åkte vi och hyrde kanoter. Kan säga att det inte direkt var något mysigt väder. Det var as kallt och blåste :( Men vi paddlade iaf en stund. Så stanna vi på en "ö" typ och åt lite, sen stanna vi på ett annat ställe, och där blåste de så sjukt mkt. Så jag satt med två tröjor och en jacka och ändp frös liksom.. -.- Haha så att vi där i skogen en stund och spelade yatsy ;) Haha. Sen paddla vi iaf tillbaka. Vissa stunder blåste det inte så mkt, så då var det väldigt skönt faktiskt ;) 

Sen vet jag inte vad vi gjorde. Men på kvällen gick vi iaf ut och åt. Mamma och pappa hade bröllopsdag i onsdags så då typ "fira" vi det. Så va på en restaurang, där det var väldigt mysigt ;)

Igår åkte vi runt i Dalsland och ja lite olika ställe och kollade på olika saker. Asså lite svårt att förklara vad vi gjorde egentligen :/ Haha men det var la inte överdrivet skojj, men det funka liksom ;) Sen på vägen hem stack vi in till Uddevalla och gick på Torp en stund. Det var skojj iaf :) Åt där oxå och gick och leta efter en bikini till mig, men hittade tyvärr ingen :( Sen åkte vi hem.


Idag har inte hänt så mkt. Det har regnat.. -.- Åkte till Kungälv förut, stack till biblioteket och Team sportia. Hitta inget jag ville ha där heller.

Sen inte så mkt mer. Ska äta ganska snart tror jag och sen tror jag vi skulle åka till IKEA. Jag ska ha gardiner till mitt rum ;) Elr har redan det, men ska typ ha dubbla.. ja strunt samma.


Ska nog hjälpa mamma med maten nu ;) Hörs senare. Puss :*


Lägger upp några bilder oxå, hade inte med min kamera så blev mobilen ;)



             

Ja så kan man oxå göra...


Tog dessa genom bilfönstret:  därför lite suddiga ;)
    
     


Ovido - Quiz & Flashcards