victoriaeliasson

Alla inlägg den 2 juli 2012

<3

Av Victoria Eliasson - 2 juli 2012 21:10

                               


- Jag gillar blinda människor, för dom går inte efter utseendet.

Av Victoria Eliasson - 2 juli 2012 21:01

Tisdag: Fixa lite saker på förmiddagen, sen inget planerat ;)


Onsdag:Mamma är ledig, så ska hitta på något skojj med henne :) Vet dock inte vad ännu.


Torsdag:Stan med Sofia, sen bio :D






Av Victoria Eliasson - 2 juli 2012 20:35

Hellu!   Hoppas allt är bra med er ;)
Har inte kunnat blogga något idag, har nämligen varit hos mormor och morfar hela dagen med Linnea. Haha är där rätt ofta nu för tiden känns de som ;) Men de är roligare än att bara mögla här hemma liksom…

Har inte gjort något speciellt där, lekte lite med mina kusiner som var där en stund och ja inte så mkt. Kul att vara där, men samtidigt lite små segt.. Finns inte så mkt att göra längre liksom    

Är väldigt trött känner jag. Vaknade ändå typ kvart över tio... så borde inte vara det, haha. Men jag vet inte :p

Skulle egentligen hjälpt pappa ute i ladugården förut. -.- Men det slapp jag ;) Hihi. Inte direkt min starka sida ;)


Asså jag har inget att göra! Ser på "Lotta på Liseberg" just nu. Men det är ju lite halv skojj sådär ;) Så sitter här och möglar... -.-
Imorn vet jag inte vad som händer, ska fixa lite saker på "morgonen" haha typ kl 12 ;) Men ja sen ingenting ;)


Väntar just nu på ett sms elr nått från Sofia, så ser du detta, smsa mig NU!! ;D haha

Ha en fortsatt go kväll allihop! Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards