victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 25 juli 2012 22:32

Hej på er! :) ledsen att jag inte bloggat på hela dagen. Har ingen riktigt förklaring heller, har bara inte blivit så :(
Jobbade iaf idag då. Sista dagen innan helgen. Slutade typ halv fem.
Då drog jag hem och städade färdigt mitt rum ;) blev as snyggt måste jag säga! :D så skönt!
Mamma, pappa och Linnea kom oxå hem idag från sin semester. Dom har varit i Gränna i tre dagar.
Så när dom kom hem fick jag ett par shorts av mamma, precis sånna jag ville ha! Tack!! :D så fick jag oxå lite polkagrisar. Hihi gott :)
Sen ringde Sofia så gick vi ut på promenad i 2 timmar. Väldigt varmt med de va skojj ;)
Nu har jag precis suttit på balkongen en stund. men fick en sjuk huvudvärk så gick in.. Men de har gått över till imorn ;)

Imorn typ halv tio åker vi och hämtar upp Sofia och sen åker vi till stranden :D ska bli riktigt gött. Så är vi där till typ ett tror jag. Sen sticker vi hem. Så möter jag upp Felicia vid tåget kl 14 så ska hon sova här oxå. Kommer bli as roligt! :D har inte träffat henne på en månad nu :( lång tid!

Haha nu fick ni en detaljerad beskrivning av min dag imorn ;) blir nog inte så mkt bloggande tyvärr :( kanske gör ordning något inlägg på morgonen, beror på om jag hinner ;)

Ni får iaf ha en bra dag, så får vi se om jag skriver elr inte ;) puss :*

Av Victoria Eliasson - 25 juli 2012 21:44

Idag fyller denna snyggingen 17 år! :D
Grattiis och hoppas du haft en bra dag! :D nu har du blivit en riktig gammal tant ;D haha puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards