victoriaeliasson

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 27 juli 2012 17:26

Hej hej :) hoppas ni haft en bra dag ;) min har varit grym! :D
Felicia har nu åkt hem, elr för typ 2 timmar sen. Sen dess har jag duschat, fixat mina naglar och kollat igenom alla bilder vi tog idag och igår :D blev as många! Haha x)
Får berätta mer imorn om vad vi gjorde och så. Ska på kalas till min morbror som fyller 35 på onsdag. Så hinner inte blogga mer nu. Måste göra mig i ordning och sen åker vi typ vid sex elr nått sånt ;)

Så ha en bra kväll :D puss :*

Av Victoria Eliasson - 27 juli 2012 08:42

Godmorgon! :D sovit gott? Har jag gjort iaf ;) vaknade dock kl åtta.. Lite tidigt tkr jag. Men men..
Hade en grymt mysig dag igår! Var först på stranden med Sofia :) fick henne att bada!! (y)(y)(y)
Sen kom Felicia då :D vi solade, pratade, tog mängder med bilder och hade allmänt kul! :D igår kväll fixade vi "tre rätters" haha inte jätte avancerat men blev jätte gott! :D improviserade ihop en efterrätt med sånt jag hade henne typ ;) grymt! sen gick vi ut på en kvällpromenad (y)
Sen låg vi och snackade till halv ett elr nått sånt.
Så just nu ligger hon bredvid mig och sover ;) haha ska nog väcka henne snart, hihi x)
Så idag blir väl typ samma som igår. Tror det är fint väder nu så tänkte sola och ja typ sånt vi gjorde igår :D

Ha en go dag så uppdaterar jag i eftermiddag när hon åkt ;) puss :*

Detta var vår efterrätt :D kommer bättre bilder ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards