victoriaeliasson

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 30 juli 2012 22:09

Blev visst bara första bilden såg jag. Den andra funka inte! så försöka igen då ;)

Av Victoria Eliasson - 30 juli 2012 22:06

Hejsan! Haft en bra dag? Hoppas på de ;)
Jag jobbade ju idag då. Slutade kl fem, då stack jag hem och sen har jag inte gjort så mkt.
Jag letade ju efter gardiner till mitt rum för ett tag sen. Hittade inga då men mamma köpte några idag. Själv blev jag väldigt nöjd! :D dom svarta trådarna syns mer nu så de blev bra (y)
Var hos mormor några minuter förut. Jag körde båda vägarna också. Men dom hade varit ute och fiskat, så vi fick några fiskar ;) great (y)
Imorn blire jobb igen. Vet inte hur länge elr så men antagligen som idag.

Förhandlade lite med pappa förut xD haha alltid bra! Men jag vill iaf ha en jätte snygg garderob, så kanske ska hjälpa honom med lite saker så jag kan samla ihop till den. (yy) så jag och mamsen kanske drar till Ikea imorn efter jobbet. Men inte helt säkert ännu. Så får se de imorn ;)
Ska iaf sova nu. Är trött och ska upp tidigt imorn. Så god natt. Puss :*


Bild 1: före
Bild 2: efter

Av Victoria Eliasson - 30 juli 2012 13:08

Hej hej :) hur är läget? :)
Här är det bara bra ;) sitter på lunchen nu med lite goa människor. (Förutom en, han går mig på nerverna.. -.-) haha men jag är glad ändå :p och börjar om typ en kvart igen.
Regnar as mkt just nu.. Tråkigt! Men jag är ju inne i alla fall :D längtar till typ onsdag kanske.. !? Ja tror i alla fall mina skor kommer då!! :D åh vill ha dom nu!!
Vet inte vad jag ska göra i eftermiddag. Kanske ska träffa Sofia. Hade vart kul :) så får la se ;)
Men ska va lite social i några minuter. Haha ha en bra dag ;) puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards