victoriaeliasson

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 29 juli 2012 16:38

Kom på en rolig sak! :D Jag tittade på nya converse. Dom som typ ser ut som amerikanska flaggan. Ville så gärna ha dom! Men så har jag inte köpt dom ännu. Men idag!! Idag köpte jag dom äntligen.

Dom kostar egentligen typ 700 men fick både helg rabatt och en annan rabatt så sparade 220 spänn typ! :D As bra! Så var det ett par flip flop jag ville ha också som jag tyckte var snygga.

Eftersom det var rabatt på dom också fick jag även dom mycket billigare. Så köpte två par "skor" och hade ändå pengar över liksom. Ni kanske inte fattar men ja det var as bra i alla fall! :D hihi! 

Så dom kommer någon gång i veckan! :D As glad!! :D


   


Fast dom är blåa och inte svarta ;)


Av Victoria Eliasson - 29 juli 2012 16:21

Hej på er! Hoppas ni haft det bra sen jag skrev sist :)

Har inte hänt så mycket idag. Var i kyrkan imorse, sen kom mormor och morfar och drack kaffe.

Så var dom hos oss till typ två. Så då åkte jag med dom hem. Satt och möglade hemma, trodde nästan det skulle börja växa mossa på mig vilken sekund som helst och ikväll skulle jag bara ligga och stirra i väggarna på mitt rum typ.. Nej men hade inget att göra ikväll heller. Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde vara här en stund. Så nu är jag här.

Var ute och gick med mormor i typ en timma för en liten stund sen och nu skriver jag här liksom.

Men jag är så grymt trött! :o helt sjukt! känns som jag ska somna här och nu.. -.- lite halvt uttråkad också!

Asså vad negativ jag är! Får komma på något roligare nu så jag blir glad! :D Haha skriver ett till inlägg som blir roligt isället :p Haha töntig jag är.. Puss :*  


Love :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards