victoriaeliasson

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 1 juli 2012 18:31

Hej hej :)

Ledsen att jag inte bloggat på hela dagen. Skrev ett långt inlägg förut..men så gjorde datorn någon installation/ uppdatering, så internet stängdes ner. Med andra ord- ALLT försvann! -.-
Så orkade liksom inte göra om det, men tänkte göra det nu ist. Nu hände något med stilen nu oxå.. Haha jaja hoppas ni ser vad det står ändå. Går inte att ladda upp bilder heller, får göra det senare!
Igår kom jag hem runt tolv, så blev inte jätte sent ändå. Det gick jättebra att spela också. Bättre än jag förväntade mig, så det var riktigt roligt :) Morfar och mormor verka tycka om det också ;)
 

Idag har det inte hänt så mkt. Var i kyrkan i morse, Sen var vi hos mormor och morfar en stund på förmiddagen. Åt tårta som var kvar sen igår, hehe. Sen åkte vi hem. Så har jag kollat igenom alla bilderna jag tog igår. Blev bara typ 350 så inte så många ändå. Tänkte bränna på en skiva och ge mormor så dom får de ;)
Kom precis in efter en lång promenad med Sofia, nästan tre timmar. Lekte med hundarna på lekplatsen också. Så de va skojj :)

I veckan har jag nästan inget planerat vad jag vet än så länge.
Onsdag- göra något med mamma då hon är ledig.
Torsdag- Antagligen stan med Sofia :)

Haha det var allt jag skulle göra denna veckan. Men blir nog en och annan promenad med Sofia också ;) Hoppas jag. Haha vet inte vad jag ska göra nu heller. Ganska trött, så kanske lägger mig i sängen och läser elr nått ;)

Jaja får se. Vi hörs iaf. Puss :*



Ovido - Quiz & Flashcards