victoriaeliasson

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 9 juli 2012 16:12

Hejsan :) Hoppas ni mår bra ;)

Ett tag sen jag bloggade, elr ja igår på dagen någon gång iofs ;) Men ja igår hände inte så mkt, vi var ju då på stranden. Sen kom jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt.. :s På kvällen tänkte jag iaf springa. Men tog en långpromenad med Sofia ist ;) Haha mkt trevligare ;) Så tänkte jag att jag skulle springa ikväll ist. men nej då, då blir det kalas :) Haha.

Idag har jag inte heller gjort så mkt. Var ute och gick med Sofia i morse, i typ 1 ½ timma. Så det var skönt. Väldigt varmt var de iaf. Sen har jag krattat gräs, läst en bok. Haha haft de allmänt soft helt enkelt ;)

Kom just in, har varit hos Andreas och kollat till hans hus ;)

Nu ska jag alldeles strax byta om och fixa mig för ikväll. Min kusin fyller 13 idag, så ska till honom. Om någon ville veta ;) Sen får jag väl fixa lite saker för imorn oxå. Elr så gör jag det när jag kommer hem.

Drar kl 6 imorn, ska ju till Ullared för er som missat detta! :D så kommer inte blogga innan det, och inte under hela dagen heller. Kommer väl hem runt 18-19 skulle jag gissa. Så bloggar väl då någon gång, tror jag ;) 

Ha en bra kväll och en toppen dag imorn. För det kommer jag ha!! :DD Puss :*


 

Ovido - Quiz & Flashcards