victoriaeliasson

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 10 juli 2012 19:56

Hejsan hejsan :) Hur är läget? Här är det bara fint ;)

Hoppas ni haft en bra dag. För mig har den varit kanon! :D Har varit sjukt kul! Ja jag bloggade ju lite snabbt förut på bussen. Men sen kom vi fram typ nio tror jag ;) Så gick vi runt och bara shoppa järnet! ;) Haha nej men blev en del ändå ;) Så typ vid lunch elr vad man säger skulle vi äta.. men det var så sjukt lång kö. Skulle gissa att man fick stå där minst 30 min för att ens få beställa :o Sen skulle man vänta på maten oxå liksom! Så vi ba, nej! Så åt en fralla med varm choklad ist ;) Haha väldigt gott iofs!

Sen shoppa vi lite till, trängde oss med en hel del folk, shoppade mer ;) Haha. Tappade bort vår kundvagn gjorde vi oxå :s Vi fick lite lätt panik kan jag säga! Trodde vi visste var den stog, så var den inte där!! :o Så letade efter den i runt 20 min innan vi äntligen fick tillbaka den. Haha men de var oxå en upplevelse jag helst inte gör om ;) 

Sen var jag hemma runt halv sex kanske. Så plocka jag upp och åt tårta med familjen och mormor ;) Mamma och pappa har bröllopsdag imorn, men då är vi inte hemma ;)

Sen har jaf varit hos Andreas snabbt, elr rättare sagt, i hans hus ;) och sen packat för imorn :)

Imorn drar jag till Dalsland ;) Ska paddla kanot och lite sånt. Så de blir mysigt :)

Kommer tyvärr inte kunna uppdatera imorn. Vet inte än när vi åker, så kanske kan innan iofs ;) Men räknar inte med det. Ska sova så länge det bara går. För nu är jag trött!

Så ska typ bara slappa framföt tvn nu resten av kvällen, sen lägga mig ganksa tidigt. Är sjukt trött! Haha

Ha de bra så hörs vi någon gång :D Puss :*

Av Victoria Eliasson - 10 juli 2012 08:31

Godmorgon! :) Har nu varit vaken sen kl fem.. Så typ 3 och en halv timma ;) Haha.Sitter iaf på bussen nu. Tror vi är framme runt nio, så inte så långt kvar vilket är väldigt skönt! Gillar inte att åka buss :sIaf, regnet öser ner. -.- Hoppas att de inte är så lång kö så vi måste stå ute iaf.. Men ska kanske ta och äta något nu, så ska vi snart in och shoppa galet mkt!! :D haha hoppas på de iaf! :D Ha en go dag! Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards