victoriaeliasson

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 24 juli 2012 20:23

Kom på att det är exakt 5 månader kvar till jul.. :s usch tänka på att det antagligen är snö då är ju lagom lockande!
Nej så nu lever vi nu ist och låter det bli som det blir ;) (y)

Av Victoria Eliasson - 24 juli 2012 20:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Victoria Eliasson - 24 juli 2012 17:36

Hej på er! :) Haft en bra dag? :)

Själv så slutade jag kl 16 så kortare dag än igår (y) skönt, lite jobbigt när man går så sjukt långa dar..

Så sen ess har jag duschat och ätit typ. Haha men ska alldeles strax börja städa. Ska skriva klart här först tänkte jag ;)

Märkte oxå att det var väldigt fint väder ute. Så kanske sticker ut sen om jag hinner oxå ;) Men mitt rum är prio1 ;)

Okej och jag har verkligen ingenting att skriva :( Ska länka en sjukt fin låt sen och försöka lägga upp något citat elr nått sånt :)

Nu är min data otroligt jobbig.. så slutar nu. Men vi hörs senare Puss :*


 


Ovido - Quiz & Flashcards