victoriaeliasson

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Victoria Eliasson - 16 juli 2012 18:23

   Hej :) Hur är det med er? Själv är jag väldigt trött i fötterna och ryggen :(

Min första jobb dag idag då efter "semestern" Det var skojj men jobbade väldigt länge.. 7-17:15 typ.. lite länge tycker jag. Men men.. Efter jobbet stack jag till Sofia och gav hennes katter och kaniner mat och typ kolla så dom mådde bra, sen stack jag snabbt in till Andreas och titta till hans katt ;) Haha kattvakt..mitt nya yrke kanske!? x)

Så kom hem för typ en halvtimma sen, tog en snabb dusch och sitter nu i min onepice, så mysig :)

Snart kommer mormor och morfar, så ska jag ta kort på morfar till ett tackkort :) Känner oxå att jag måste äta något snart. sex timmar sedan jag åt något sist.. haha så får ta och göra det nu.

Sen får vi se vad som händer :) får la snacka med mormor och morfar ett tag sen gissar jag. Ikväll tänkte jag se wallander. Grym film! (y) Men bloggar kanske mer ikväll, får se :) Annars, ha en bra kväll :) Puss :*



Ovido - Quiz & Flashcards