victoriaeliasson

Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria Eliasson - 24 juli 2012 17:36

Hej på er! :) Haft en bra dag? :)

Själv så slutade jag kl 16 så kortare dag än igår (y) skönt, lite jobbigt när man går så sjukt långa dar..

Så sen ess har jag duschat och ätit typ. Haha men ska alldeles strax börja städa. Ska skriva klart här först tänkte jag ;)

Märkte oxå att det var väldigt fint väder ute. Så kanske sticker ut sen om jag hinner oxå ;) Men mitt rum är prio1 ;)

Okej och jag har verkligen ingenting att skriva :( Ska länka en sjukt fin låt sen och försöka lägga upp något citat elr nått sånt :)

Nu är min data otroligt jobbig.. så slutar nu. Men vi hörs senare Puss :*


 


Av Victoria Eliasson - 23 juli 2012 20:30

Hejj! :) hur är läget? Här är allt bara bra (y)
Slutade typ halv sex, så blev en lång dag.. Sen jag kom hem har jag knappt gjort något. Är ju ensam hemma då. Elr ja Daniel är oxå hemma. För en stund sen kom Carro hit också så då åt vi lite och nu sitter vi och ser på film :) så de är kul :)
Imorn så blir de ju jobb igen då. Sen måste jag nog verkligen städa när jag kommer hem! ;) haha
Men ska kolla färdigt filmen nu och sen lägga mig om några timmar. Är sjukt trött fortfarande :(
Ha en bra kväll :) puss :*

Av Victoria Eliasson - 23 juli 2012 13:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Victoria Eliasson - 22 juli 2012 22:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Victoria Eliasson - 22 juli 2012 14:29

Hej på er! :) Ledsen att jag inte bloggat idag, men orkade inte i morse.

Åkte ut till stranden på förmiddagen typ, kanske runt 11 skulle jag gissa. Blåste sjukt mkt och var ganska kallt. Det var okej i vattnet ändå, men jag badade inte x) Haha så var inte där så värst länge. Precis när vi skulle gå kom mina kusiner, så stog och snacka med dom en stund och sen åkte vi med dom hem ;) Så körde jag dit och sen hem oxå, gick jättebra (y) Så var där ett tag. Så de var skojj.

Kom hem för typ en halvtimma- timma sen. Sen dess har jag inte gjort någonting typ. Ska alldeles strax äta iaf och sen vet jag inte heller vad som händer.

Kom fram till att jag i alla fall måste städa mitt rum innan torsdag.. Felicia kommer då och ja just nu ser det ut som att det varit jordbävning eller något liknande. haha xD jag och ordning alltså..

Så får la göra det i början på veckan nu ;)

Ikväll hoppas jag att jag kan gå till Sofia en stund, hon fyller år på onsdag. Men då är hon inte hemma -.- haha så tänkte jag kunde sticka dit en stund ikväll :) Men får se. Fundera på att srpinga. två dar i rad :o wow det går framåt! haha x)


Nej men får se vad som händer. Ska äta nu i alla fall ;) Hörs senare. Puss :*


 

<3

Av Victoria Eliasson - 21 juli 2012 22:30

   


Redigerade lite bilder förut. blev nöjd med resultatet :)

Ovido - Quiz & Flashcards