victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

I can almost see it

Av Victoria Eliasson - 29 maj 2012 21:24

Heej :) Har idag varit i skolan. Hände inte så mkt. Fick en skrivuppgift, så här dom sista veckorna.. Men lärarna har inte tagit sommarlov än bara för vi har gjort de. Så bara att sätta sig och göra den. Blve inte färdig, så får la jobba i helgen eller på tisdag ;) Hade ju sovmorgon, så de va skönt. Så hade samma lektion två gånger men med en lunch mellan. Sen slutade vi. Nej men så de va skönt.

Efter skolan stannade jag i stan en stund. Skulle köpa en parfym för morfar, så gick till kicks. hon i kassan, neej den har vi inte fått in ännu. Vet faktiskt inte när vi får de! Nähä.. men tack då. så fick leta reda på en annan affär. Men hitta den iaf sen ;) Sen letade jag efter en vit blus. -.- För de första använder jag aldrig blus.. så inte så lätt att hitta någon som jag ville ha. för de andra.. eh.. så vet jag inte vad jag skulle säga.. Ja så blev iaf inte att jag köpte någon.

Så jag åkte hem ist. Gjorde inte så mkt. Spelade igenom några låtar inför orkestern ikväll och skrev lite på uppgiften vi fick i skolan. Sen stack jag till Mimers, och väntade på bussen som va försenad idag igen. -.- Tror jag ska ta en tidigare buss nästa gång, bara för att liksom! Så spelade vi från 18-19:40 typ. Ja nogrannt ska de va! Men de blir bra ;) Så nu är jag as taggad för imorn ! :D

Ska få tbx engelska np resultaten imorn oxå. JÄTTE nervös.. tänk om jag skulle få f.. :/ jaja så nu håller jag tummarna och hoppas på de bästa!

Ska iaf leta upp någon vit tröja nu i min garderob med 95% svarta kläder.. Lyckat! Men tror jag har någon iaf som är hyfsat snygg. Sen ska jag fixa alla saker för imorn. Kommer inte hem mellan skolan och konserten så får ta med mig allt till skolan. Så får fixa de ikväll ;) Så godnatt :* hörs kanske imorn innan skolan elr nått. :)


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards