victoriaeliasson

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 12 maj 2012 22:05

Hej på er :) Sitter i soffan med familjen och tittar på film ;) Lite mysigt.

Tidigare idag var jag först på brandstationen och tittade på när Carro och hennes klass "lekte" brandmän. Nej men dom typ räddade folk ur bilar och sånt. Visade vad dom gjort på lektionerna ;) Riktigt skojj faktiskt :D Var där i typ 3 timmar. Höll dock på att frysa ihjäl.. Menmen.

När jag kom hem åt jag och sen var jag ute i trädgården och fixade lite och sånt ;) Så ikväll var jag ute och gick med Sofia och våra hundar i 2 ½ timme typ ;) Lekte oxå på en lekplats.. Haha nej men hundarna hoppade över saker och sprang i hinderbana. Hade iaf riktigt roligt ! :D

Så nu ser jag på "så som i himlen" Lite smårolig sådär :) Imorn kanske jag ska åka med pappa på hundkurs med Nellie. Tänkte i så fall passa på att övningsköra ;) Får se hur de blir ;)

Ska fortsätta se på filmen nu. God natt :*


     
     
Några bilder från ikväll :D

Ovido - Quiz & Flashcards