victoriaeliasson

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 1 maj 2012 19:09

Hejhej :) Shiit vilket fint väder de vart hela dan !! :D ÄLSKAR DET!!! :DDD

Idag har jag inte gjort så mkt speciellt. Greja i trädgården på förmiddagen. Sen har jag solat, läst, solat.. typ så :p

Förut åkte jag mamma och Linnea till Kode. För jag var såå sugen på att bada ;D Så de blev årets första ! Sviin kallt ! Men de va lätt värt domningarna i benen.. :p Haha lyckades springa i två gånger, nästan lite stolt ! Kan inte varit särskilt många grader i de vattnet..

När jag kom hem satte jag mig ute en stund till, sen duscha jag. och nu har jag precis kommit in igen ;)

Bränt mig på armarna har jag oxå gjort.. :| men de visar ju bara att jag varit ute ;) Så får stå ut med röda armar ett litet tag ;) haha

Varit riktigt skönt att ha lång helg måste jag säga. Synd bara att den är slut nu :( Men men, bara tre dagar nu sen helg igen :D

Imorn är vanlig dag. 9:20 (tror jag att jag börjar) till 16:30. Tror jag ska till ett dagis i Ytterby efter skolan imorn och fråga om praktikplats. Annars gör jag de senare i veckan ;) Får se lite vad jag känner för.

Nu väntar jag på att min "moster" ska ringa.. Får väl hitta på något att göra till dess ;) Ha en goo kväll alla :*


 

Ovido - Quiz & Flashcards