victoriaeliasson

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 13 maj 2012 21:37

Hejsan hoppsan :) Imorse va jag först på Tjörn. Pappa skulle på hundkurs med Nellie, så tänkte jag kunde åka med och träna på att köra på motorvägen och sånt ;) Så åkte typ kl 9.. -.- så tog motorvägen dit och gamla E6 hem. Gick faktiskt riktigt bra måste jag säga, jätte skojj vare oxå :D Va där i nästan 3 timmar, elr typ 2½. Segt och as kallt ! så jag satt i bilen och läste en bok nästan hela tiden ist..  xD Haha gött de oxå iofs.

Kom hem runt två. Gjorde inte så mkt på eftermiddagen. Nu ikväll åkte vi till Mimers och gick på en typ vårkonsert, tror jag de va ;) Jättebra är dom :D Snart min tur... :DD hihi

Så nu är jag hemma, ska fixa lite för imorn och sen gå och lägga mig om ett tag. Imorn går jag 8-13:30. Blev inte halv tolv.. :'( jaja.. På svenskan får vi reda på hur de gick på np. Allihop !! :s neervöös!! Så får se hur de gick och hoppas på de bästa.. :) Tror inte jag har så mkt mer att säga nu. Vi hörs imorn någon gång :*


 



Ovido - Quiz & Flashcards